بهترین دانشگاههای ترکیه برای پزشکی

۲۰ بازديد

بهترین دانشگاههای ترکیه برای پزشکی

b4_5gyi.jpg

بهترین دانشگاههای پزشکی ترکیه

بهترین دانشگاههای پزشکی ترکیه

حرفه پزشکی در دنیا و نیز در ترکیه یکی از معتبرترین شغل هاست. قبولی و  تحصیل در ترکیه در رشته ی پزشکی که رویای بسیاری از دانشجویان است، کاری دشوار است. دانشجویانی که قصد تحصیل پزشکی در ترکیه را دارند، باید بتوانند در آزمون های ورودی دانشگاه ها نمرات بالایی را کسب کنند. رشته پزشکی علاوه بر دانشگاه های دولتی در بعضی از دانشگاه های خصوصی نیز موجود است اما پذیرش در این دانشگاه ها نیز نیازمند کسب نمرات بالا می باشد.
دانشجویانی که واجد شرایط برای تحصیل در رشته پزشکی باشند، پس از یک دوره تحصیلی شش ساله عنوان پزشک عمومی را دریافت می کنند. در این مقاله از سایت پروان آکادمی قصد داریم به این موضوع و معرفی بهترین دانشگاه های پزشکی ترکیه بپردازیم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

 

دانشگاه های معتبر پزشکی در ترکیه

  • دانشگاه حاجت تپه

دانشگاه حاجت تپه دانشگاهی دولتی است که در شهر آنکارا واقع شده و از نظر عملکرد تحصیلی، رتبه برتر دانشگاهی را در ترکیه به خود اختصاص داده است. این دانشگاه با استانداردهای بین المللی بالا در بین دانشگاه های جهانی ترکیه در رتبه چهارم قرار دارد. به همین ترتیب، دانشکده پزشکی آن در پارامترهای US News برای پزشکی بالینی امتیاز بالایی داشه و نیز رتبه 5 را در همکاری بین المللی پزشکی بالینی دارد.

 

  • دانشگاه استانبول

دانشگاه استانبول از برترین دانشگاه های پزشکی ترکیه، یک موسسه دولتی برجسته و قدیمی ترین و باسابقه ترین دانشگاه ترکیه می باشد که در استانبول مستقر است. دانشکده پزشکی دانشگاه استانبول در سال ???? تاسیس شده است. این دانشگاه، بر اساس شاخص های US News در زمینه همکاری های بین المللی پزشکی جراحی در رتبه 7 قرار دارد.

 

بهترین دانشگاههای پزشکی ترکیه

 

  • دانشگاه آنکارا

دانشکده پزشکی دانشگاه آنکارا در سال ???? تاسیس شد و به عنوان اولین دانشکده پزشکی ترکیه مشهور است. در دانشگاه آنکارا رشته پزشکی به هر دو زبان ترکی و انگلیسی ارائه می شود. دانشگاه آنکارا همچنین چندین برنامه بین المللی از جمله برنامه های اراسموس و مولانا را برای دانشجویان پزشکی خود ارائه می دهد.

 

  • دانشگاه اژه

دانشکده پزشکی دانشگاه اژه در ترکیه با بیش از نیم قرن سابقه، یکی از قدیمی ترین و برترین دانشگاه های پزشکی ترکیه است. هدف آن آموزش محققان و مولدانی است که نسبت به واقعیت های کشور و جهان حساس هستند. این دانشگاه دولتی در شهر ازمیر واقع شده است.
رشته های پزشکی این دانشگاه در سه بخش علوم پزشکی پایه، علوم پزشکی بالینی و علوم پزشکی جراحی دسته بندی می شوند. پزشکی بالینی آن یکی از بهترین های منطقه محسوب می شود. در حال حاضر، دانشگاه اژه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهانی در آسیا مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس US News، این کشور در بین موسسات مختلف ترکیه رتبه 16 را دارد.

 

  • دانشگاه مارمارا

دانشگاه مارمارا با سابقه ای طولانی، با حدود ???? هیئت علمی و بیش از ?? هزار دانشجو از موسسات عالی برجسته ایست که در شهر استانبول قرار گرفته است. رشته پزشکی در این دانشگاه به دو زبان انگلیسی و ترکی ارائه می شود. این دانشکده همچنین به دلیل تحقیقات پزشکی بالینی با رتبه ?? در منطقه، شناخته شده است. شما عزیزان جهت دریافت پکیج آموزش زبان ترکی می توانید وارد سایت پروان آکادمی شوید.

 

  • دانشگاه دوکوز ایلول

دانشگاه دوکوز ایلول یک موسسه نسبتاً تازه تاسیس است که تاریخ تاسیس آن به سال ???? برمی گردد. این دانشگاه مستقر در ازمیر با ?? دانشکده خود از جمله دانشکده پزشکی، معروف است. دانشکده پزشکی به همراه سایر دانشکده های علوم پزشکی در پردیس ?nciralt? مستقر است. فارغ از پرورش دانش آموختگان برجسته، این دانشکده اولین دانشکده ای بود که در سال 1997 از روش یادگیری مبتنی بر مسئله استفاده کرد.

 

بهترین دانشگاههای پزشکی ترکیه

 

سخن نهایی درباره بهترین دانشگاه های پزشکی ترکیه

پزشکی در ترکیه در سطح بین المللی بسیار مورد توجه است. بسیاری از دانشگاه های ترکیه دارای رتبه بالایی در سطح بین المللی هستند و شهرت جهانی دارند.بیشتر دانشگاههای ترکیه به زبانهایی غیر از زبان ترکی مانند انگلیسی تدریس می کنند و روش تدریس آنها مانند دانشگاههای آمریکا و اروپا است، بنابراین بسیاری از دانشجویان خارجی این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند.
شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت و تحصیل رشته پزشکی در ترکیه و همچنین تهیه پکیج های آموزش زبان ترکی می توانید وارد سایت پروان آکادمی شده و از خدمات این مرکز بهره مند گردید.

 

 

 

گیاه شناسی

۲۱ بازديد

گیاه شناسی

اولین نمونه های گوجه سبز در کشور فرانسه از درختان آلویی که میوه های سبز رنگ داشتند بدست آمدند. گوجه سبز نوع تغییر یافته ای از آلو‌های اروپایی می باشد. گوجه سبز درختی خزان پذیر به ارتفاع ??? الی ??? متر است که در فصل بهار شکوفه هایی به رنگ سفید و تقریبا قبل از ظاهر شدن برگ ‌ها تولید می کند. بررسی دقیق از زبان کارشناسان نهالستان آلفا نهال.

میوه گوجه سبز شکلی گرد و مدور و پوستی صاف و براق به رنگ سبز دارد که البته در اثر ماندگاری بر روی درخت و رسیدن بیش از اندازه به سبز، زرد تغییر رنگ می دهد و گاهی در برخی از قسمت های هاله ‌ای از رنگ صورتی، قرمز را نیز به شکل کم رنگ نشان می دهد زمانی که به چنین رنگی در می آید از نظر طعم و مزه نیز ترشی آن کمتر می شود.

این درختان در سن ?-? سالگی به میوه دهی قابل قبولی می رسند و به طور کل عمری تا حدود ?? سال دارند، اما حداکثر تولید اقتصادی و میوه ی آنان تا حدود سن ?? سال است. برای خرید نهال از جهاد کشاورزی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

انواع روش کاشت درخت گوجه سبز:

بدیهی است که برای باغداران آشنایی با بهترین روش کاشت گوجه سبز، اهمیت فراوانی دارد. پر استفاده‌ ترین روش گسترش درخت گوجه سبز، از نحوه ی پیوند عنوان می‌شود. برای این منظور از درختان با کیفیت، به‌عنوان پیوندک استفاده کرده و آلوچه روی پایه‌ی مناسب پیوند زده می‌شود. اگر خاک محل کاشت سنگین و مرطوب باشد، پایه آلو بهترین گزینه برای این کار است و در خاک‌ های قلیایی و یا آهکی از پایه‌های دو رگه‌ گیری بادام و شلیل استفاده می‌شود.

البته هلو نیز می‌ تواند گزینه‌ ی مناسبی برای پایه این گیاه باشد. کاشت هسته (Greengages) برای به دست آوردن پایه کاربرد دارد. از این رو رسیدن میوه روی درخت اهمیت فراوانی می‌یابد. پس از چیدن آن قسمت گوشتی جدا شده و هسته کاملاً شسته می‌شود. پس از قرارگیری بذرها در مکانی خشک با دمای معمولی، رطوبت آن به کلی از دست می‌رود. سرمادهی برای هسته نیز به منظور کسب توانایی جوانه‌زنی در روند کاشت گوجه سبز ضروری است.

کشت با هسته

در این روش ابتدا میوه باید بر روی درخت برسد. سپس هسته از میوه جدا می شوند تا بقایای میوه کاملا حذف شود. پس از آن هسته ها را در محلی خشک و خنک قرار می دهند تا کاملا خشک شود. بعد باید سه ماه در خاک اره در دمای 5 درجه سانتیگراد قرار بگیرد تا نیاز سرمایی آن برطرف شود و سپس در بستری مناسب، گرم، روشن و به دور از نور مستقیم خورشید کشت شوند.

پیوند زدن

این روش مرسوم ترین روش تکثیر این درخت بوده و در این روش اواخر بهار یا اوایل تابستان که درخت در مرحله پوست انداختن می باشد پیوندک گرفته می شود و بر روی پایه قرار می گیرد. پیوندک باید از درختی تهیه شود که باردهی زیاد دارد و کیفیت میوه آن هم مناسب است. پایه ای که انتخاب می شود، باید متناسب با شرایط خاک باشد. معمولا از درخت گوجه سبز حاصل از تکثیر با هسته به عنوان پایه استفاده می کنند. از درختان دیگر هم می توان استفاده کرد مثل بادادم، زردآلو و… که بسته به شرایط خاک دارد.

قلمه‌زدن درخت گوجه سبز:

روند کاشت نهال گوجه سبز؛ اهمیت بسیاری در تکثیر آن دارد. از این رو رعایت نکات اصولی در این روش اهمیت بسیاری در باردهی و سوددهی آن خواهد داشت. باید پس از خرید نهال مطلوب، ریشه‌های گیاه درون سطل آب به مدت حداقل 2 ساعت قرار داده شوند. پس از این مرحله باید به بررسی ریشه برای حذف قسمت‌های نامعمول پرداخت. پخش ریشه‌ها و خلوت نمودن قسمت مرکزی گیاه به گردش اکسیژن در این قسمت منجر می‌شود. در ادامه باید به حفر گودالی به پهنای دو برابر ریشه‌ها جهت کاشت درخت گوجه سبز اقدام نمود. این گودال باید با عمق اولیه گیاه در خاک همسان باشد.

با بررسی تنه درخت می‌ توان پی برد که عمق قرارگیری گیاه تا چه حدی بوده است. در ادامه درخت از سطل خارج شده و درون گودال قرار می‌گیرد. گرفتن نهال با یک دست و پر کردن گودال با دستی دیگر در این مرحله ضروری است. در این مرحله بررسی خاک اهمیت دارد. این ناحیه نباید خیلی گلی یا ماسه‌ای باشد.

هم چنین وجود مواد مغذی و یا لزوم افزودن خاک گلدان اولیه گیاه در این مرحله باید بررسی شود. ریشه‌ها باید تا پایین تنه به خوبی با خاک پوشانده شوند. از صاف بودن درخت پس از قرارگیری در خاک نیز باید اطمینان حاصل نمود.

پس از قرارگیری کامل نهال گوجه سبز در گودال، روند آبیاری آن آغاز می‌شود و روی خاک با یک لایه کاه مالچ پوشانده خواهد شد. در این مرحله نفوذ آب تا عمق مطلوب ضروری است. با بستن نهال تازه کاشت شده به یک چوب، پایداری و رشد آن کنترل می‌شود. در سال سوم یا چهارم و با قطور شدن تنه، دیگر به این پایه چوبی کمکی نیازی نخواهد بود.

آیا پرورش درخت گوجه سبز در باغچه امکان پذیر است؟

برای برخی که به میوه این گیاه علاقه دارند، امکان کاشت آن در گلدان و یا باغچه‌های منازل را ارزیابی می‌کنند. لازم به توضیح است که باید از انواع مناسب آن برای منظور کاشت نهال گوجه سبز استفاده نمود. رعایت شرایط آب و هوایی، جنس خاک، کود، هرس و مراقبت‌ها در دوره برداشت اهمیت بسیاری دارد.

نحوه‌ی آبیاری نهال و درخت بالغ گوجه سبز:

در حین کاشت نهال گوجه سبز؛ آبیاری منظم و عمیق اهمیت فراوانی دارد به دلیل آن که گیاه هنوز نا بالغ است.

در صورت عدم استفاده از روش‌های صحیح آبیاری می‌توان انتظار داشت که گیاه خشک شود یا ریشه‌های آن عمق بسیاری پیدا کند.

درخت بالغ این گیاه به آبیاری زیاد نیازی نخواهد داشت گرچه در این زمینه نباید غافل شد تا هم چنان گیاه با معضل خشکی مواجه نشود.

مشکل خشکی با دیدن کوچک شدن و چروک خوردن میوه‌ها قابل رویت خواهد بود.

آفات و بیماریهای درخت گوجه سبز

از بین آفات می‌توان به آفاتی همچون شته، کنه‌های گیاهی، شپشک‌های گیاهی اشاره کرد و در بین بیماری‌ها نیز از انواع بیماری‌های لکه برگی قارچی و باکتریایی، پوسیدگی قهوه‌ای گل و میوه‌های جوان، قانقاریا و پوسیدگی طوقه می‌توان نام برد. برای مقابله با لاروهای زمستان، بیل زدن و زیر رو کردن خاک اطراف درختان مفید است.

هر چقدر بیشتر از درخت و نهال خود مراقبت داشته باشید کمتر دچار آفات و بیماری ها می شود. آفات و بیماری هایی که درخت گوجه سبز را تهدید می کند عبارت است از؛  شته، کنه‌های گیاهی،کرم آلو، زنبور سیاه گوجه، شپشک‌های گیاهی و

درخت گوجه سبز ممکن است با بیماری های قارچی و باکتریایی مختلف مثل قانقاریا و پوسیدگی طوقه و یا گل هم درگیر شود که سلامتی درخت و میوه های آن را به خطر می اندازد.

برای حفظ سلامت درخت باید در زمان مناسب درخت سمپاشی شود تا از این خطرات احتمالی پیشگیری به عمل آید.

کرم آلو: این آفت جوانه ها را مورد حمله قرار می دهد. بدین صورت که کرم ها وارد میوه شده و از گوشت میوه تغذیه می کنند. میوه چون می خواهد به این موضوع عکس العمل نشان دهد از داخل خود صمغی ترشح می کند.

شپشک سان خوزه: این آفت علاوه بر گوجه سبز سیب، گلابی و هلو را نیز مورد خسارت قرار می دهد. این شپش خرطوم خود را در نسج گیاه فرو می کند و خسارت ایجاد می کند.

زنبور سیاه گوجه: میزبانان این آفت گوجه سبز، زرد آلو و آلو هستند که لارو یا کرم این حشره از مغز و هسته آن ها استفاده می کند.

باغداری و مراقبت‌های لازم از آفات و بیماری‌های درختان گوجه سبز

در مرحله کاشت درخت گوجه سبز؛ مراقبت‌ های داشت اهمیت بسیاری در بهبود بارداری و افزایش طول عمر گیاه دارد. برای مقابله با زنبور گوجه، مبارزه شیمیایی پیشنهاد می‌گردد. البته این امر باید با هماهنگی از طریق کارشناسان حفظ نباتات و نیز کلینیک‌های گیاه پزشکی صورت پذیرد. برای استفاده از سموم دفع آفات، اطلاع از میزان دقیق آن حائز اهمیت است.

همچنین شته‌ها که نوعی حشرات مکنده هستند، در اواسط فروردین در پشت برگ‌ها و یا حتی روی شاخه‌های درخت قابل رویت هستند. تغذیه این حشرات از شیره گیاه، پیچیدگی برگ‌ها، سرشاخه‌ها، ترشح عسلک و دوده‌ای شدن برگ‌ها را منجر می‌شود که ریزش شکوفه‌ها و یا میوه‌های تازه را به همراه خواهد داشت.

از این رو به کارگیری حشرات شته خوار برای دفع این آفت نظیر کفشدوزک، زنبورها، مگس‌های پارازیت و بالتوری‌های شکارگر برای کنترل طبیعی آن جایگزین مناسبی برای محصولات شیمیایی خواهد بود. البته اگر کنترل آن با روش طبیعی ممکن نبود، استفاده از سپماشی به صورت مه‌پاشی با فشار اندک، راه حل جایگزین عنوان می‌شود. برای رفع شپشک‌ها از تنه این درخت گوجه سبز نیز مبارزه مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به این صورت که پاک کردن تنه‌ها و شاخه‌های اصلی با اسکاچ نرم و حذف سرشاخه‌های آلوده انجام می‌شود. در صورتی که این راه پاسخگوی مشکل نباشد، هم چنان استفاده از گزینه سموم شیمیایی به‌صورت کنترل شده امکان‌پذیر خواهد بود.

خاک

گوجه سبز برای رشد به خاک لمونی نیاز دارد. البته این درخت توانایی تحمل هر نوع خاکی را به شرط زهکش مناسب دارد و می تواند در خاک های مرطوب و سنگین هم رشد کند. اما به طور کلی در خاک غنی از مواد غذایی با زهکش مناسب بهترین رشد را دارد. در ضمن درخت به آب ایستایی نیز حساس است.

دما

با توجه به رقم درخت و این که بومی نواحی معتدل سرد بوده قادر است سرما را تحمل کند و برای گلدهی و میوه دهی نیاز به یک دوره سرما دارد. البته قادر است دمای زیاد را نیز تحمل نماید. به طور کلی در زمستان دمای تا -30 درجه سانتیگراد و در تابستان تا حدود 40 درجه را در صورت نبود تنش خشکی و کم آبی قادر است تحمل کند.

آبیاری

پس از کاشت نهال گوجه سبز و در طی سال اول بعد از کاشت می بایست آبیاری به شکل منظم و مرتب انجام شود تا ریشه های درخت به خوبی توسعه پیدا کنند. یعنی هفته ای دو مرتبه به شکل عمیق آبیاری شود. در طی فصل رشد می توان این درختان را هر ?-? هفته یکبار به شکل عمقی آبیاری کرد. آبیاری مناسب موجب رشد و میوه دهی خوب و میوه های پر آب می شود.

شرایط اقلیمی و خاکی

از نظر مقاومت در برابر سرماى زمستان، انواع آلو و گوجه سبز مشابه سیب وآلبالو هستند و نیازهاى سرمائى آنها بر حسب رقم با 500 تا 1800 ساعت دماى کمتر از 7 درجه سانتیگراد برآورده می شود‌.

این گیاهان به طور کلى خاک هاى لمونى شنى را ترجیح می دهند و خاک هاى سنگین و مرطوب را بهتر از دیگر میوه هاى هسته ‌دار تحمل می کنند.

شرایط کاشت

بر حسب میزان رشد آن، فاصله درختان آلو و گوجه ?-? متر می باشد. در کشورهاى خارج توانسته اند در شرایط بسیار مناسب تا ?? تن در هکتار محصول برداشت کنند ولى در ایران معمولاً میزان محصول از ?-? تن در هکتار بیشتر نمی شود.

خاک و کود مورد نیاز درخت گوجه سبز :

اگرچه این درختان خاکی غنی با زهکش خوب را ترجیح می‌دهند، اما اگر زهکش خاک خوب باشد تقریبا هر نوع از خاک را تحمل کرده و در آن رشد می‌کنند. هنگام کاشت نهال و برای پر کردن گودال محل کاشت می‌توان از مخلوط خاک معمولی، خاک برگ، ?? درصد شن استفاده کرد. در باغات تجاری درختان گوجه سبز بدین صورت برای کوددهی عمل می‌شود که ابتدا هنگام احداث باغ و برای درختان جدید کاشته شده از ??? گرم کلسیم آمونیم نیترات، ??? گرم سوپر فسفات، ??? گرم موریت پتاس و ?? کیلوگرم خاک برگ استفاده می‌شود. سپس به ازای هر سال از سن درخت همین مقدار به مقادیر فوق اضافه می‌شود.

انواع هرس درخت گوجه سبز:

به‌منظور حذف شاخه‌های آفت زده و یا خشک، برای هوادهی بهتر گیاه، ایجاد تعادل بین شاخه‌ها و ریشه، جوان‌سازی درخت برای باردهی بهتر و بسیاری دلایل دیگر هرس نمودن درخت ضروری است.

از این رو پس از کاشت درخت گوجه سبز، تا سن پنجم احتیاج زیادی به هرس احساس نمی‌شود اما پس از اولین کاشت به سربرداری آن نیاز خواهد بود. هرس این درخت در حالت میانه بوده یعنی نه زیاد و نه کم است. ساقه‌های نرک، در رویش سالانه، سبز و منعطف می‌شوند که پس از انجام هرس‌های شدید این پدیده ظهور می‌کند. برای تحریک گیاه در صورت کاهش میوه دهی، سرزنی آن پس از چند سال باردهی اهمیت فراوانی دارد. لازم به تذکر است که کوددهی زیاد به همراه هرس شدید می‌تواند به کاهش باردهی و تولید بیش از اندازه شاخه‌های گیاه منجر شود.

همچنین میتوان از انواع محصولات زیر هم که ارقام گردو میباشند برای کاشت استفاده کرد.

https://alphanahal.ir/walnut-seedlings/

اسباب بازی ماشین کنترلی

۲۲ بازديد

فروشگاه اسباب بازی و سرگرمی های رادیو کنترلی آسیاوند مرجع اصلی عرضه  ماشین کنترلی در ایران.

اسباب بازی ماشین کنترلی

آسیاوند مرکز خرید اسباب بازی ماشین کنترلی با ارائه انواع RC CAR  و سرگرمی های اسباب بازی رادیویی زمینی مانند ماشین کنترلی بنزینی آفرود همچنین ماشین آلات راهسازی آرسی همچون بیل مکانیکی و لودر شارژی در  کشور همراه با تضمین قیمت ارزان و اصالت کالا است.

m1_od26.jpg

 

ماشین کنترلی بنزینی دارای زیر مجموعه های آنرود و آفرود و سبک های باگی و تراک می باشد که بسته به نیاز و بودجه کاربر از سطج قیمت متفاوتی برخوردار است.

اسباب بازی های زمینی از برند های متنوعی در دسترس هستند که با توجه به تنوع قیمت و کیفیت نیاز به بررسی و تحقیق پیش از خرید این سبک ویاسل ضروری می باشد.

فروشگاه آسیاوند با کاردی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و علاقه مندان به دنیای آرسی است.

 

ماشین آلات راهسازی کنترلی

همان گونه که پیش تر اشاره شد بخش مهمی از اسباب بازی های آرسی شامل ماشین آلات راهسازی کنترلی می شود که در دسته حرفه ای محصولات متنوعی وجود دارد.

برند هوینا و دبل ای از تولید کنندگان اسباب بازی راهسازی حرفه ای هستند. فروشگاه آسیاوند مرجع اصلی عرضه محصولات هوینا و دبل ای در ایران عرضه کننده مدل های متنوع بیل مکانیکی کنترلی هیدرولیک و لودر آرسی شارژی می باشد.

 

 

 

فروشگاه اسباب بازی و سرگرمی های رادیو کنترلی

۲۰ بازديد

فروشگاه اسباب بازی و سرگرمی های رادیو کنترلی آسیاوند مرجع اصلی عرضه  ماشین کنترلی در ایران.

اسباب بازی ماشین کنترلی

آسیاوند مرکز خرید اسباب بازی ماشین کنترلی با ارائه انواع RC CAR  و سرگرمی های اسباب بازی رادیویی زمینی مانند ماشین کنترلی بنزینی آفرود همچنین ماشین آلات راهسازی آرسی همچون بیل مکانیکی و لودر شارژی در  کشور همراه با تضمین قیمت ارزان و اصالت کالا است.

m1_od26.jpg

 

ماشین کنترلی بنزینی دارای زیر مجموعه های آنرود و آفرود و سبک های باگی و تراک می باشد که بسته به نیاز و بودجه کاربر از سطج قیمت متفاوتی برخوردار است.

اسباب بازی های زمینی از برند های متنوعی در دسترس هستند که با توجه به تنوع قیمت و کیفیت نیاز به بررسی و تحقیق پیش از خرید این سبک ویاسل ضروری می باشد.

فروشگاه آسیاوند با کاردی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و علاقه مندان به دنیای آرسی است.

 

ماشین آلات راهسازی کنترلی

همان گونه که پیش تر اشاره شد بخش مهمی از اسباب بازی های آرسی شامل ماشین آلات راهسازی کنترلی می شود که در دسته حرفه ای محصولات متنوعی وجود دارد.

برند هوینا و دبل ای از تولید کنندگان اسباب بازی راهسازی حرفه ای هستند. فروشگاه آسیاوند مرجع اصلی عرضه محصولات هوینا و دبل ای در ایران عرضه کننده مدل های متنوع بیل مکانیکی کنترلی هیدرولیک و لودر آرسی شارژی می باشد.