مزاياي داشتن يك فرش تميز تر

۵۰ بازديد

 

c40b_2.jpg

فرش عضو جدايي ناپذير از خانه‌ي هر ايراني است كه جلوه‌ي زيبا و باشكوهي به آن مي‌بخشد. اما زيبايي يك فرش زماني مشخص مي‌ شود كه تميز هم باشد.

شستن فرش به صورت روتين مي‌تواند مزاياي زيادي داشته باشد به شرط اينكه زير نظر متخصصين و با شوينده‌هاي با كيفيت و به روش صحيح انجام شود در غير اين صورت ممكن است نتيجه‌ي عكس داده و از بين رفتن فرش شود. ما در قاليشويي كاردان، شستن فرش را يك تخصص مي دانيم و آن به صورت حرفه اي انجام مي دهيم تا بهترين نتيجه بدست آيد.

مزاياي تميز كردن فرش

عمر فرش شما را افزايش مي دهد

برخلاف تصور بسياري از افراد، يكي از مزاياي شستن روتين فرش، افزايش طول عمر آن است. با گذشت زمان، خاك، گرد و غبار، مواد آلرژي‌زا در فرش جمع شده و بين الياف قرار مي گيرند كه در نهايت مي تواند باعث شكسته شدن و خراب شدن الياف آن شود.

از بين بردن اين خاك و كثيفي‌هاي جمع شده به بهبود طول عمر فرش كمك مي كند، زيرا گرد و غبار و بقاياي ديگر، بيشتر از فرش تميز، به يك فرش كثيف مي چسبند. فرش شويان حرفه اي در قاليشويي كاردان، بهترين قاليشويي در نياوران معمولاً از روش هاي تميز كردن حرفه اي متناسب با الياف فرش استفاده مي كنند تا آلودگي هاي به دائم افتاده در بافت الياف را بطور موثر برداشته و فرش را تميز كنند.

به داشتن يك محيط سالم كمك مي كند

برخي از گرد و غبار و مواد آلرژي زا كه در الياف فرش گير مي‌افتند ممكن است به هواي تنفسي راه پيدا كنند كه مي توانند باعث مشكلات تنفسي، واكنش هاي آلرژيك و ساير مشكلات سلامتي شود. وقتي شستشو فرش را به متخصصين بسپاريد؛ دماي مناسب آب مورد استفاده، باعث از بين رفتن اين مواد حساسيت زا مي شود به طوري كه ديگر تهديدي براي سلامتي نيستند و سطح فرش را كاملاً بهداشتي مي كنند.

حذف كامل آلودگي ها و باكتري ها

جاروبرقي فقط آلودگي هاي سطح فرش را پاك مي كند. بنابراين تمام آن بقايايي كه در الياف قرار گرفته اند، همان جا باقي ميمانند تا زماني كه تحت درمان تخصصي قرار بگيرند. با گذشت زمان، اين موضوع باعث سايش بيش از حد الياف شده و باعث مي شود آنها سريعتر خراب شوند. باكتري هاي موجود در فرش باعث ايجاد بو نيز مي شوند، و در نتيجه تنفس براي افرادي كه با آسم يا آلرژي مبارزه مي كنند دشوارتر مي شود.

لكه هاي فرش را به صورت تخصصي از بين مي برد

برخي لكه ها به آساني از فرش پاك نمي شوند و گاهي در اثر امتحان كردن شوينده هاي مختلف، وضعيت فرش حتي بدتر مي شود. از مزاياي شستشوي فرش توسط فرش شويي هاي حرفه اي مانند قاليشويي كاردان در نياوران اين است كه مي دانند براي از بين بردن هر لكه از چه شوينده اي و به چه مقدار استفاده كنند.

فرش صد در صد پاك مي شود.

در حالي كه استفاده از تجهيزات مدرن در فرش شويي‌ها باعث مي شود باقي مانده اي روي فرش به جاي نماند، با اين حال اگر تجهيزات يا محصولات شوينده قديمي يا بي‌كيفيت باشند، نمي توانند كارآمدي كافي را داشته باشند و برخي از محلول هاي تميز كننده را روي فرش باقي مي گذارند.

از طرف ديگر، در اين قاليشويي در نياوران تجهيزات مورد استفاده ي متخصصان به روز هستند و از محصولات شستشوي قوي براي بازگرداندن فرش به شرايط جديد استفاده مي شود. آنها همچنين از روش استخراج آب گرم براي دستيابي به بهترين نتيجه استفاده مي كنند و الياف را از هرگونه آلودگي و لكه پاك مي نمايند.

اثرات رفت و آمدي را كاهش مي دهد

تميز كردن فرش مي تواند اثرات خطوط رفت و آمد روي آن را كاهش داده و طول عمر فرش در مناطق پر رفت و آمد را افزايش دهد. مناطقي از فرش كه ترافيك قابل توجهي دارند، از جمله راهروها، اتاق هاي نشيمن، آشپزخانه و غيره، خيلي سريعتر از اتاق هاي خواب يا زير كاناپه خراب مي شوند. اما مزيت تميز كردن فرش در قاليشويي كاردان در نياوران اين است كه آنها خاك و اثرات خطوط ترافيكي را از بين مي برند.

ظاهر كلي اتاق را بهتر مي كند

آيا مي دانيد فرش مهمترين اثاثيه‌ي اتاق است؟ همچنين يكي از وسايلي است كه بيشترين استفاده را دارد. منطقي است. اگرچه ممكن است در ابتدا شخص متوجه‌ي آن نشود، اما به مرور زمان اتاق فقط به دليل وضعيت فرش مي‌تواند كثيف و قديمي به نظر برسد. تميز كردن فرش حرفه اي علاوه بر اينكه باعث مي شود الياف فرش جديد به نظر برسند، بلكه باعث زيبايي اتاق نيز مي شود.

كلام آخر

در حالي كه مزيت‌هاي شستن روتين فرش زياد است با اين حال، براي آنكه بهترين نتايج حاصل شود، بايد توسط متخصصين و با تجهيزات مربوطه انجام شود در غير اين صورت شما تنها وقت و پول خود را هدر داده ايد و تنها چيزي كه عايدتان شده است خستگي زياد است. قاليشويي كاردان با كمك نيروهاي آموزش ديده و فضا و شرايط كافي براي شستشوي فرش شما را دارد و تجربه اي جديد از نظافت و پاكيزگي را برايتان فراهم خواهد كرد.

شما عزيزان ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد.

منابع:

https://restorationmasterfinder.com/restoration/the-benefits-of-professional-carpet-cleaning/

 

 

آيا از طريق پنل ارسال پيامك، امكان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف كشور وجود دارد؟

۵۲ بازديد

آيا از طريق پنل ارسال پيامك، امكان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف كشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است كه براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامك انبوه به صورت منطقه اي استفاده كنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است كه در منطقه اي خاص كسب و كار داريد، بهتر است كه در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي كه كارشان محدود به يك محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يك محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند كه شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند كه تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامك انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامك انبوه تبليغات خود را هدفمند كنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه كمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينكه شما هدفمند پيامك خود را ارسال مي كنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي كه احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي كه تبليغ را دريافت ميكنند، كساني باشند كه احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانك هاي شماره پنل پيامكي وجود دارد كه بر اساس استان، شهر، منطقه و كد پستي قابليت ارسال را فراهم ميكند.

پنل ارسال پيامك انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور كه در بالا اشاره شد، يكي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض كنيد ما مي خواهيم پيامكي را ارسال كنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي كه سامانه ارسال پيامك ما قابليت تفكيك استان، شهر و به طور كلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامك خود را ارسال كنيم به اين اميد كه به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي كه قصد داريم تبليغات كنيم پيامك ارسال كنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامك كمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست كساني مي رسد كه مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامك انبوه، امكان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميكند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامك اين است كه شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفكيك با هر پيش شماره اي پيامك خود را ارسال كنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يك شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامك انبوه ارسال كنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

مراحل ارسال پيامك به وسيله نقشه گوگل:

براي اينكه بتوانيم از پنل ارسال پيامك خود استفاده كنيم بايد در ابتدا نحوه كار با آن را كامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه كار پنل ارسال پيامك انبوه  آشنا مي كنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامكي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامك از طريق نقشه گوگل كليك كنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود كه در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا كنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حركت كنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينكه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب كرديد رنگ آن تغيير مي كند.

شماره هايي كه در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانك اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد كنيد و در نهايت روي دكمه ارسال كليك كنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي كه به دلخواه اعمال كرديد به همان شماره هايي كه انتخاب كرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامك

گاهي اوقات پيش مي آيد كه شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامك اين كار را براي شما بسيار راحت مي كند.

ممكن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان كشور پيام ارسال كنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال كنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريك روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين كار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامك انبوه يكي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امكانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي كند. اميدواريم كه از اين مقاله استفاده كرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه كنيد.

 

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد

۴۱ بازديد

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد.

gc5z_b4.jpg

در اين بخش قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي بيشتر آشنا كنيم.

بازاريابي پيامكي شيوه اي از بازاريابي است كه اين روزها به دليل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراواني رو به رو شده است.

حتما مي دانيد يكي از اصلي ترين نياز ها براي صاحبين كسب و كار اين است كه بتوانند در گام اول نام برند، شركت، خدمات و محصولات شان را با  هزينه ي كمتر  معرفي كنند.

از اين جهت است كه قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي و مزاياي آن آشنا كنيم.

اگر شما نيز به واسطه  بيزينسي كه داريد، نياز به معرفي خود و كسب و كار تان داريد  استفاده از اس ام اس ماركتينگ را به شما پيشنهاد ميكنيم.

يكي از مهم ترين دغدغه هاي صاحبين كسب و كار، بالا بودن هزينه ها هست، دراين نوع بازاريابي احتياجي به صرف هزينه هاي سنگين براي تبليغات نميباشد.

با اختصاص دادن هزينه مقرون به صرفه ميتوانيد تعداد قابل توجهي از مخاطبان را هدف قرار دهيد.

ماهيت بازاريابي پيامكي

برخلاف فكر عموم، بازاريابي پيامكي فقط ارسال پيامك هاي تبليغاتي نيست، در بازاريابي پيامكي شما به واسطه ارسال و دريافت پيامك مي توانيد يك ارتباط با مشتريان و كاربران خود ايجاد كنيد و رضايت بيشتر آن ها را كسب كنيد.

چنانچه اصول بازاريابي پيامكي را به درستي رعايت كنيد، اين روش از موثرترين و ارزانترين روش هاي بازاريابي و رونق كسب كار است.

بازاريابي پيامكي يكي از شيوه هاي مدرن بازاريابي مي باشد كه در سال هاي اخير در كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در كشور ما نيز امروزه صاحبان كسب و كار بسيار مشتاق هستند تا به روش بازاريابي پيامكي اقدام به معرفي و تبليغات كسب و كار و خدماتشان نمايند.

در ابتدا استفاده از سامانه پيامكي، خريد و واگذاري پنل اس ام اس به صورت انحصاري فقط توسط چند شركت خاص انجام ميشد.

اين امر باعث ايجاد محدوديت در استفاده از پنل پيامك براي عموم ميشد.

در حال حاضر براي خريد پنل پيامك هيچ محدوديتي وجود ندارد، فقط كافيست در فضاي اينترنت سرچ كنيد تا به راحتي به يكي از اين سامانه ها دسترسي پيدا كنيد.

در بازاريابي پيامكي شما مي توانيد با خريد سامانه ارسال پيامك(پنل پيامك)،با حداقل هزينه و صرف انرژي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي شاهد بازدهي بيشتري باشيد.

اولين اقدام شما براي تبليغات در قالب بازاريابي پيامكي اين است كه در جهت خريد سامانه هاي پيامكي اقدامات لازم را انجام دهيد.

يك پنل اس ام اس به شما امكان ارسال انبوه پيامك،دريافت پيامك از سمت مخاطبان،گزارش گيري و بسياري موارد ديگر را ميدهد.

چرا بازاريابي پيامكي به صرفه تر است؟

دلايل بسياري  وجود دارد كه چرا بازاريابي پيامكي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي و بازاريابي به صرفه تر و كم هزينه تر است.

اما شايد يكي از دلايل مهم آن اين باشد كه شما در اين روش با خريد يك پنل پيامك براي استفاده از خدمات بازاريابي پيامكي تنها يكبار هزينه  خريداري را پرداخت مي كنيد.

سپس مي توانيد به صورت نا محدود و بسته به شرايط پنلي كه خريداري كرده ايد، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفي كسب و كار يا خدمات و يا محصول خود نماييد.

اين را در نظر داشته باشيد كه با خريد يك پنل اس ام اس حرفه اي، تعرفه ارسال شما هم ميتواند كاهش پيدا كنيد.

نكته ي حائز اهميت ديگري كه اس ام اس ماركتينگ را برايتان به صرفه تر از ساير روش هاي بازاريابي مي كند اين است كه  پوشش دهي بالايي دارد.

شما در يك بار اقدام به ارسال اس ام اس مي توانيد خدمات، محصول، كسب و كار و هر آنچه در نظر داريد را در چند ثانيه در معرض ديد هزاران نفر قرار دهيد و سپس شاهد باردهي بيشتر باشيد.

اين در صورتي ست كه شما براي به اشتراك گذاشتن تبليغات خود در اين حجم بالا و در هر شيوه ي ديگرينياز به صرف هزينه هاي  بيشتري بوديد.

اما اس ام اس ماركتينگ اين امكان را براي كاربرانش به وجود آورده تا با كمترين هزينه به بالاترين انتظار خود از بازاريابي به شيوه اي كاملا مدرن دست يابند.

 

چت روم ها از گذشته تا به امروز

۵۵ بازديد

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر كسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد كه در گذشته اين چت روم ها فقط در كشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسكريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت كه پس از ورود موبايل ها به دنياي تكنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد كه با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح كه پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امكانات فراواني به مرور پيدا كرد كه امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر كاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امكانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عكس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد كه اين امكانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نكردن و نظارت نكردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند كه با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي كاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري كرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي كه نظارت كامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد . 

ققنوس چت

ققنوس چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم ققنوس چت همه اين چت روم را مي شناسند

d738432_.jpeg

 

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

 

 

 

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان

۶۲ بازديد

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد كه چه گردويي ميتواند براي كاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه كرد و هرگز نبايد نسبت به كاشت نهال گردو عجله كرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نكته اي كه قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است كه بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بكاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينكه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريكايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در كشور امريكا توليد شده است كه از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يكي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است كه از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يكي از نژاد هاي ديرگل مي باشد كه كاشت آن در مناطق سردسير عملكرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد كه مي توانيد در زمان كاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي كه كاشته مي شود يك درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي كيفيت باروري باغ شما را تضمين مي كند،لازم به ذكر است كه براي اين رقم معمولا نژاد فرانكت مناسب است. يكي از نكاتي كه حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشكي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يكديگر فرق مي كند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه كسب كنند سپس اقدام به خريد كنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 كيلو در سال ميتواند هر يك درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در كشور فرانسه توليد و كاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست كاغذي مي باشد كه به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و كيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور كه اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل كاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست كه اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملكرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به كرم سيب و بيماري بلايت كه از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد كه بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و كيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور كه اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد كه به دليل كيفيت بسيار خوبي كه دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يكي از دلايلي كه باغداران نسبت به كاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست كاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يكي از انواع نهال گردويي مي باشد كه به صورت فله اي رشد مي كند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريكا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر كشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد كه هر كدام عملكرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي كنند كه افراد مي توانند براي كاشت انتخاب كنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب كرد،مانند تحمل و سازگاري با كم آبي و خشكي يا پر آبي و مناطق مرطوب،كه  توجه به چنين نكاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يكي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است كه هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها كوچكتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملكرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه كوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي كامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب كشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .