خريد لوازم آرايش عروس

۲۸ بازديد

خريد لوازم آرايش عروس

يكي از كارهاي لذت بخش و البته پر هزينه كه عروس و دامادها قبل از عروسي انجام مي دهند، خريد لوازم آرايشي لازم است. امروزه به دليل هزينه زياد و كمبود وقت، توصيه مي شود اقلام كاربردي و ضروري خود را از فروشگاه هاي اينترنتي معتبر خريداري كنند. در چاپار آنلاين ليستي از اقلام ضروري و كاربردي بهداشتي و زيبايي براي انتخاب و خريد با توجه به نياز و بودجه خود آورده شده است.

m2_kzqs.jpg 

 

لوازم آرايشي صورت:

پرايمر

اولين محصولي كه براي شروع آرايش به آن نياز داريد استفاده از پرايمر است كه بايد بسته به نوع پوست خود (چرب، خشك، معمولي) خريداري كنيد. پرايمر پايه آرايش شما است كه منافذ و خطوط ريز روي صورت را كاهش مي دهد و به شما كمك مي كند پوستي صاف و يكدست براي آرايشي زيبا داشته باشيد. پرايمر همچنين به ماندگاري بيشتر آرايش روي پوست كمك مي كند. پس خريد پرايمر را براي آرايش بهتر فراموش نكنيد.

 

 

كانسيلر

استفاده از كانسيلر لكه هاي تيره، قرمزي و جوش هاي سرسياه در نقاط مختلف صورت و خطوط ريز پوست را مي پوشاند و ظاهر پوست يكدست و بدون لك و تيرگي مي شود. بنابراين اگر پوست شما تيره، قرمز و لكه دار است، حتما كانسيلر مناسب با رنگ پوست خود را از چاپار آنلاين خريداري كنيد.

كرم پودر

يكي ديگر از لوازم آرايشي مورد نياز كرم پودر است كه با توجه به رنگ و نوع پوست خود مناسب ترين آن را خريداري كنيد. عدم انتخاب رنگ و تناژ مناسب باعث مي شود صورت شما رنگ و حالت طبيعي خود را از دست بدهد، پس قبل از خريد كمي روي پوست دست خود امتحان كنيد تا كرم پودرتان را به درستي انتخاب كنيد.

پنكك

محصول آرايشي و بهداشتي به صورت پودري سبك كه براي صاف كردن و درخشان كردن پوست استفاده مي شود. استفاده از پنكيك باعث مات شدن نواحي براق صورت و كاهش خطوط ريز روي پوست صورت مي شود. مي توانيد به تنهايي يا روي كرم پودر استفاده كنيد.

بي بي كرم و سي سي كرم

 اگر مي خواهيد هر روز آرايش كنيد، استفاده منظم از كرم پودر مي تواند به پوست شما آسيب برساند. به همين دليل استفاده از بي بي كرم و سي سي كرم ها توصيه مي شود چرا كه اين كرم ها بافت سبكي دارند كه علاوه بر آبرساني به پوست به دليل داشتن رنگدانه ها، به خوبي روي پوست پخش شده و پوششي صاف و يكدست ايجاد مي كند با خود داشته باشيد.

پالت كانتور

اگر يك آرايشگر حرفه اي هستيد، مي توانيد يك پالت كانتور بخريد. پالت كانتور در رنگ هاي مختلف موجود است و داراي بافتي صاف و رنگدانه هاي قوي است كه به راحتي با هم تركيب مي شوند. كانتور محصولي است كه براي مدل‌سازي و مشخص كردن خطوط صورت، برجسته‌كردن و زاويه‌دهي نواحي مختلف صورت به كار مي‌رود و مي‌توان از آن در نواحي كه نياز به اصلاح دارند استفاده كرد و عيوب را با كانتور از بين برد. با رنگ ها و سايه هاي پالت، مي توانيد چشم ها، استخوان هاي گونه، چانه و گردن را مشخص كنيد.

رژ گونه

براي اينكه صورت و آرايش خود را جذاب جلوه دهيد، بايد رژگونه مناسب رنگ پوست خود را بپوشيد. رژگونه ها در انواع پودري، مايع و كرمي و در رنگ هاي مختلف و زيبا در بازار موجود است كه رايج ترين انواع آن رژگونه هاي پودري است كه مي توانيد با توجه به رنگ پوست خود (روشن يا تيره) از چاپار آنلاين خريداري كنيد و لذت ببريد.

آرايش پاك كن

پاك نكردن آرايش از روي صورت مي تواند به پوست شما آسيب برساند و باعث چروك شدن آن شود. بنابراين داشتن پاك كننده آرايش ضروري است. از پاك كننده آرايش چشم براي پاك كردن آرايش چشم و شير پاك كن براي پاك كردن آرايش صورت استفاده كنيد، سپس پوست خود را با فوم يا ژل پاك كننده بشوييد.

 

 

لوازم آرايشي لب

رژ لب

رنگ لب ها و زيبايي آن ها جلوه خاصي به صورت و آرايش شما مي بخشد، به همين دليل رژ لب يكي از لوازم آرايشي است كه بايد در كيف آرايش خود داشته باشيد. رژ لب ها در رنگ ها و انواع مختلف ( جامد و مايع ) در بازار موجود است و شما بايد رژ لب هاي زيبا و رنگي را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب كنيد. بهتر است هميشه چندين رنگ رژ لب داشته باشيد زيرا گاهي اوقات مي توانيد آنها را با هم تركيب كنيد تا به رنگ دلخواه برسيد

 

خط لب

استفاده از رژ لب به تنهايي مي تواند ظاهري ساده و مات به آرايش شما بدهد. اگر لب هاي نازكي داريد، مي توانيد با خريد و استفاده از خط لب، لب هاي خود را بزرگتر نشان دهيد. استفاده از رژ لب از رفع چين و چروك لب جلوگيري مي كند و ماندگاري آن را افزايش مي دهد

 

بالم لب

بالم لب ماده اي موم مانند است كه براي مرطوب كردن لب ها و رفع خشكي لب ها استفاده مي شود. قبل از زدن رژ لب، بهتر است مقداري بالم لب را به لب هاي خود بزنيد تا رطوبت آن حفظ شود

آرايش چشم

كانسيلر چشم

براي اينكه آرايش چشم بي نقص باشد، بايد زيرسازي مناسبي داشته باشيد. براي اين كار بايد يك اصلاح كننده متناسب با رنگ پوستتان داشته باشيد. با كمك كانسيلر، تون تيره و كدر و چين و چروك دور چشم پوشانده شده و براي آرايش آماده مي شود. كانسيلرها در انواع مايع، كرم، استكي و مدادي موجود هستند.

 

پرايمر چشم

پرايمر يك محصول آرايشي مايع يا كرم است كه روي پلك ها براي پوشاندن سياهي و خطوط ريز دور چشم استفاده مي شود و آرايش چشم به خصوص سايه چشم صاف، يكدست و تميز است.

 

ريمل چشم

از ريمل براي پرپشت كردن، پركردن و بلند كردن مژه ها استفاده مي شود و ظاهر و زيبايي خاصي به چشمان شما مي بخشد. ريمل يكي از اصلي ترين لوازم آرايشي است و بدون آن آرايش چشم شما كامل نخواهد بود.

حتي اگر آرايش زيادي نداريد، باز هم بايد يك ريمل خوب در كيف آرايش خود داشته باشيد.

 

خط چشم

استفاده از خط چشم حالت چشم و صورت را تغيير مي دهد و به همين دليل در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. خط چشم براي درشت تر نشان دادن چشم ها استفاده مي شود و انواع مختلفي در بازار وجود دارد: خط چشم ماژيكي، مايع مويي، مدادي، سايه‌اي و ژله‌اي.

بهتر است يكي از انواع آن را از فروشگاه اينترنتي چاپار آلاين با توجه به نياز و مهارت خود در زمينه آرايش تهيه كنيد.

 

مداد چشم

يكي ديگر از ابزارهاي آرايش چشم استفاده از خط چشم است كه در زيباتر شدن چشمان شما موثر است. برخي به دليل سهولت و سهولت استفاده به جاي خط چشم از مداد چشم استفاده مي كنند. خط چشم در رنگ هاي مختلف موجود است كه مي توانيد هم در خارج از چشم، هم روي پلك و هم در داخل چشم خود استفاده كنيد. يكي از رايج ترين رنگ هاي خط چشم كه بايد در كيف آرايش خود داشته باشيد مشكي و قهوه اي است.

سايه چشم

مهمترين قسمت آرايش چشم استفاده از سايه چشم است كه در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. سايه زدن باعث زيباتر شدن چشم ها و رفع عيوب و عيوب احتمالي مي شود. استفاده از سايه هاي مخصوص و مناسب با رنگ چشم و پوست، زيبايي چشمان شما را بيشتر كرده و به صورت و آرايش شما رنگ، درخشندگي و روحيه مي بخشد. به همين دليل استفاده از سايه چشم در آرايش توصيه مي شود. سايه چشم در انواع پودري، كرمي، مايع، مدادي و ... موجود است.

 

فرمژه

اگر مژه هاي كوتاه يا كم حالت داريد، مي توانيد از فر كننده استفاده كنيد تا آنها را بلندتر و پرپشت تر نشان دهيد. فر كردن و حالت دادن به مژه هاي خود قبل از زدن ريمل ظاهري زيباتر به آن ها مي بخشد.

 

مژه مصنوعي

چشم ها و مژه ها زيبايي چهره و آرايش شما را جذاب تر مي كنند. امروزه استفاده از مژه هاي مصنوعي براي بلند كردن و پركردن مژه ها و پرپشت نشان دادن آن ها بسيار رايج شده است. با توجه به وضعيت چشم ها و سبك آرايش خود مي توانيد مناسب ترين مدل مژه مصنوعي را از چاپار آنلاين خريداري كنيد تا بدون نياز به آرايشگر به راحتي چشم هاي خود را در منزل زيبا كنيد.

لوازم آرايشي ابرو

ريمل يا ژل ابرو

خريد و استفاده از ريمل ابرو، ابروهاي شما را پرتر مي كند و آن ها را زيبا و مرتب مي كند. ريمل ابرو در انواع مختلف (بي رنگ، رنگي، تقويت كننده) و با فرمول هاي مختلف در بازار موجود است و انواع رنگي آن مي تواند جايگزين مناسبي براي جلوگيري از رنگ آميزي مداوم ابروها و ريزش ابرو باشد.

 

سايه ابرو

اين ابزار آرايشي كه شبيه سايه چشم و پودر معمولي است، براي پركردن ابروهاي نازك، كم حجم، نازك يا شديدا موج دار استفاده مي شود تا ظاهري طبيعي به ابروهاي شما بدهد. سايه هاي ابرو به طور كلي در رنگ هاي قهوه اي روشن و تيره، تك رنگ، دو رنگ يا چهار رنگ در بازار موجود است كه مي توانيد از چاپار آنلاين خريداري كنيد.

لوازم آرايش و مراقبت از ناخن

كرم دست

براي جوانسازي پوست دست بايد از كرم دست مخصوص استفاده كنيد. اين كرم بايد پوست دست هاي شما را مرطوب كرده و آنها را نرم كند.

 

لاك ناخن

براي زيباتر شدن دست ها مي توانيد از لاك ناخن مات يا براق استفاده كنيد. امروزه لاك در رنگ هاي متنوعي موجود است، اما توصيه مي شود براي رفع نياز به رنگ هاي ديگر، لاك قرمز را در كيف آرايش خود داشته باشيد. هنگام خريد لاك به تمركز و برس زدن دقت كنيد و لاك هايي بخريد كه زود خشك شوند و ظاهري يكدست روي ناخن هاي شما ايجاد كنند.

 

لاك پاك‌كن

براي پاك كردن لاك ناخن، داشتن يك پاك كننده ضروري است، بنابراين هميشه آن را در كيف آرايش خود ببريد. امروزه دو مدل لاك پاك كن (استوني و غير استوني) وجود دارد. لاك پاك كن هاي استوني اثر پاك كنندگي قوي تري دارند، اما ناخن ها را خشك مي كنند و نسبت به پاك كننده هاي ناخن غير استوني كه عموماً به صورت پد در دسترس هستند، گزينه ملايم تر و بهتري براي استفاده مكرر هستند.

 

ست مانيكور ناخن

براي صرفه جويي در وقت و هزينه، توصيه مي شود يك ست مانيكور خريداري كنيد تا بتوانيد ناخن هاي خود را در خانه حالت دهيد و مرتب كنيد. ست مانيكور شامل قيچي، ناخن گير، سوهان و بافر ناخن، پوشر كوتيكول، گوشت‌گير يا نيپر، روغن و مرطوب كننده‌هاي مخصوص ناخن مي باشد.

پيشنهاد ما خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني براي ست عروس با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين است.

خريد لوازم آرايشي

خريد لوازم مراقبت پوست

خريد لوازم بهداشتي

خريد عطر و ادكلن

https://www.ted.com/profiles/31868525
https://www.behance.net/danisama92
https://akashfras5.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-91
https://www.twitch.tv/akashfras5
https://www.openstreetmap.org/user/AkashFras5
https://www.tripadvisor.com/Profile/C9270PCdanis
https://www.4shared.com/u/yekkPXFe/AkashFras5.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28168060

 

انواع روش هاي احداث باغ ميوه

۲۲ بازديد

انواع روش هاي احداث باغ ميوه

رشد گياهان ميوه مي تواند بسيار رضايت بخش باشد - ميوه هاي خود معمولا ارزان تر و سالم تر هستند. شما مي توانيد خودتان تصميم بگيريد كه آيا از محصولات شيميايي حفاظت از گياهان استفاده كنيد يا از روش هاي سازگار با محيط زيست استفاده كنيد. با اين حال، براي اينكه رشد يك باغ مشكلات زيادي ايجاد نكند، قرار دادن باغ در يك قطعه بايد مقدم بر آماده سازي مناسب باشد - مكان مناسب باغ را انتخاب كنيد، خاك را آماده كنيد، كاشت را برنامه ريزي كنيد و بهترين گونه هاي گياهان ميوه را انتخاب كنيد. كه ميوه هاي خوشمزه اي دارند، اما در شرايطي كه بتوانيد آنها را در زمين خود تهيه كنيد، به خوبي رشد مي كنند.

انتخاب مكان و مساحت باغي كه قرار است احداث شود

اولين مشكلي كه در هنگام تصميم به ايجاد يك باغ در يك قطعه بايد حل كنيم، انتخاب مكان مناسب براي رشد گياهان ميوه و تعيين منطقه اي است كه باغ در آن اشغال خواهد شد. اين اولين و بسيار مهم تصميمي است كه بر موفقيت بقيه پروژه تاثير مي گذارد. بنابراين بايد به دقت مورد توجه قرار گيرد و با دقت لازم انجام شود.

 

هنگام تعيين مساحت و محل باغ كاشته شده، پيشنهاد مي كنم عناصر زير را در نظر بگيريد:

 

چه انتظاري از محصولات كشت شده در زمين داريد؟

چه مساحتي از زمين داريد و چه بخشي از آن را مي خواهيد براي باغ اختصاص دهيد

محل زمين شما كجاست و شرايط محيطي آنجا چگونه است

با توجه به انتظارات شما، اول از همه متوجه شدم كه مي خواهيد در كدام شخصيت از طرح خود استفاده كنيد. در زمين، در كنار باغ، ممكن است بخشي براي كاشت سبزيجات، قسمت تزئيني و قسمت نشيمن وجود داشته باشد.

 

معمولاً حدود 1/3 از كل مساحت زمين براي باغ در نظر گرفته مي شود. اگر مساحت زمين شما تقريباً 300 متر مربع باشد، مي توانيد تقريباً 100 متر مربع را براي باغ در نظر بگيريد. چنين منطقه اي امكان كشت انواع درختان ميوه و درختچه ها را فراهم مي كند و براي نياز يك خانواده 5 نفره كافي است. اگر زمين شما بزرگتر از 300 متر مربع است، چه مقدار از آن را صرف باغ مي كنيد كاملاً به نياز شما بستگي دارد. با اين حال، اگر طرح بسيار كوچكتر باشد - مصالحه لازم است. البته لازم نيست از پرورش سبزيجات يا گياهان زينتي دست بكشيد. با اين حال، ممكن است لازم باشد تنوع گونه هاي ميوه اي را كه مي توانيد در باغ خود پرورش دهيد، محدود كنيد.

 

راه حل اين مشكل مي تواند كشت فشرده باشد كه شامل كشت واريته هاي كوچك درختي (واريته هاي كوتاه و پاكوتاه) است كه مي توان آنها را در فواصل زماني كوتاه كاشت. به لطف اين، در يك منطقه كوچك از باغ، بسته به نياز خود، مي توانيد درختان مختلف زيادي بكاريد و عملكرد نسبتاً بالايي داشته باشيد. بوته هاي توت (بيشتر توت قرمز و انگور فرنگي) را مي توان به شكل طناب به ديوار يا حصار هدايت كرد. حتي توت فرنگي را مي توان روي سازه هاي عمودي پرورش داد!

 

بالا رفتن از توت فرنگي - كشت، مراقبت، انواع

 

براي پرورش توت فرنگي به باغ خود نياز نداريد. توت فرنگي كوهنوردي، ايده آل براي رشد گلدان، در بالكن ها و تراس ها بسيار مفيد است - بارور و بارور تا اواخر پاييز. ببينيد رشد توت فرنگي هاي كوهنوردي در گلدان چگونه است و كدام گونه از توت فرنگي هاي كوهنوردي براي رشد در بالكن در آب و هواي ما مناسب هستند.

 

قسمتي از باغ بايد به وضوح در قطعه جدا شود. اگر درختان را به طور آشفته بكاريد و بين آنها سبزيجات بكاريد، معلوم مي شود كه نگهداري از چنين باغي بسيار سنگين خواهد بود. محصولي كه در نهايت برداشت مي كنيد كم و بي كيفيت خواهد بود.

 

اگر مساحت زمين شما براي جدا كردن قسمت ميوه، سبزي و تزئيني بسيار كوچك است، مي توانيد باغ را با يك باغ زينتي تركيب كنيد. با اين محلول يك چمن بين درختان ميوه قرار دهيد. به لطف اين، قسمت ميوه تزئيني و سرگرم كننده مي شود.

 

باغ كاشته شده در زمين بايد با قسمت تزئيني و گياهي آن هماهنگ باشد. مهم است كه تك تك قسمت‌هاي باغ نه تنها از نظر بصري منطبق باشند، بلكه در تأمين شرايط محيطي مناسب براي گياهان نيز اختلال ايجاد نكنند. اگر گياهاني با شرايط مشابه براي آب، گرما و نور در مجاورت آن بكاريد، مراقبت از زمين آسان تر خواهد بود. مكان آفتابي و آرام براي اكثر درختان ميوه ايده آل است. از طرف ديگر، بوته هاي توت با سايه روشن مزاحم نمي شوند.

 

توجه! به ياد داشته باشيد كه توت فرنگي و توت فرنگي وحشي اگرچه از گياهان ميوه هستند، اما بايد در قسمتي كه براي پرورش سبزيجات در نظر گرفته شده است، پرورش داده شوند! اين به دليل اندازه كوچك اين گياهان و الزامات مراقبت از آنها است. مانند سبزيجات، آنها بايد به طور مداوم رشد كنند (از رشد هر ساله در يك مكان خودداري كنيد).

https://gitlab.com/akinnahal

https://dribbble.com/akinnahal/about

https://www.quora.com/profile/Akinnahal

 

روش جرم گيري ماشين لباسشويي بوش با پودر جرم گير

۲۹ بازديد

بعضي از آلودگي‌ها و كثيفي‌هاي لباس‌ها بعد از شستشو در ماشين لباسشويي باقي مي‌ماند. اين امر به‌مرورزمان موجب تكثير باكتري‌ها و ايجاد بوي بد در داخل ماشين لباسشويي مي‌شود. براي جلوگيري از اين مشكلات و آلرژي و حساسيت پوستي كه براي نوزادان به دنبال خواهد داشت، بايد حتماً در طول زمان جرم گيري ماشين لباسشويي را انجام دهيد.


روش جرم گيري ماشين لباسشويي بوش با پودر جرم گير

 

پودر جرم گير بوش با عملكرد آسان و راحت مي‌تواند خيلي سريع در يك‌بار شستشو، رسوبات دستگاه را از بين ببرد. اين پودر باعث بهبود عملكرد دستگاه شده و داخل دستگاه را همانند روز اول تميز مي‌كند.

با استفاده از پودر جرم گير مي‌توانيد رسوبات ماشين لباسشويي بوش را كامل پاك كنيد. ساختار اين پودر به‌گونه‌اي است كه تمام رسوبات و بقاياي پودرهاي شوينده در فيلتر، لوله‌ها، ديگ شستشو و لاستيك دور درب لباسشويي را تميز مي‌كند.

البته در هنگام خريد جرم گير به نوع و برند آن توجه كنيد. زيرا استفاده از يك جرم گير نامناسب ممكن است به ماشين لباسشويي و قسمت‌هاي فلزي آن آسيب برساند.

z4_r1y.jpg

پودر جرم گيري را در قسمت اصلي شستشوي جاپودري ماشين لباسشويي بريزيد. سپس برنامه انتخابي ماشين ‌لباسشويي را بر روي برنامه معمول شستشو دهيد و بگذاريد كه دستگاه بدون لباس شستشو را انجام دهد.

بعد از اتمام جرم گيري ماشين لباسشويي بوش، درب دستگاه را به مدت ?? دقيقه باز بگذاريد. معمولاً مي‌توانيد به ميزان استفاده از ماشين لباسشويي، از جرم گير براي شستشو و بهبود راندمان دستگاه استفاده كنيد.

 

ويژگي‌ها و مزاياي پودر جرم گير

  • رفع بوي بد ماشين لباسشويي و خوشبوكننده دستگاه
  • از بين بردن رسوبات موجود در لوله‌هاي خرطومي زير ديگ و فيلتر و ديگ داخلي لباسشويي
  • پيشگيري از ايجاد جرم در ماشين لباسشويي
  • ارتقاي كيفيت شستشوي لباس‌ها در دستگاه
  • بالا بردن عمر دستگاه
  • صرفه‌جويي در ميزان مصرف مواد شوينده
  • تميز كردن و جرم گيري فيلتر و درنتيجه مصرف كمتر برق ماشين لباسشويي
  • روش جرم گيري ماشين لباسشويي بوش با جوش‌شيرين و سركه

 

تركيب جوش‌شيرين، سركه و آب يك محلول بسيار قوي و ارزان براي انجام جرم گيري لباسشويي بوش استفاده مي‌شود. البته استفاده از اين روش به دليل اسيدي بودن 2 ماده توصيه نمي‌شود. چون استفاده زياد از اين 2 ماده موجب از بين رفتن لاستيك درب دستگاه و صدمه به قطعات لباسشويي مي‌شود.

اين محلول جرم گيري لباسشويي بوش را در داخل دستگاه بريزيد و ماشين را روشن كنيد. محلول جوش‌شيرين و سركه با فرمولاسيون اسيدي كه دارد موجب پاك شدن رسوبات و جرم‌هاي ديگ شستشو مي‌شود.

پس از اتمام شستشوي لباسشويي، درب را باز كنيد. سپس با يك اسفنج نرم يا پارچه ديواره‌هاي داخلي ماشين لباسشويي را پاك كنيد.

 

 

توصيه‌هايي براي جرم گيري ماشين لباسشويي بوش

  •  پس از اتمام هر بار شستشو ماشين لباسشويي، درب را چند دقيقه‌اي باز بگذاريد. در اين صورت بخارآب و گرماي داخل ماشين خارج مي‌شود و شما ديگر با بوي بد حاصل از شستشو مواجه نمي‌شويد. با اين كار رسوبات و جرم نيز در دستگاه جمع نمي‌شود و ماشين لباسشويي با كيفيت بهتري شستشو را انجام مي‌دهد.
  • پس از اتمام كاركرد ماشين لباسشويي، لباس‌ها را از دستگاه دربياوريد. ماندن بيشتر لباس‌ها در ماشين موجب ايجاد جرم و بوي نامطبوع خواهد شد. چه‌بسا شايد به دليل رطوبت، بوي بدي در لباس‌ها ايجاد شود و ناچار به شستشوي دوباره لباس‌ها شويد.
  • مي‌توانيد بعد از هر بار شستشو، اجزاي مرطوب ماشين لباسشويي چون لاستيك دور دربلاستيك دور درب را خشك كنيد. پاك كردن رطوبت ماشين لباس شويي باعث جلوگيري از ايجاد لكه در دستگاه و رشد باكتري‌ها مي‌شود. انجام اين امر مي‌تواند شما را در مدت طولاني از انجام جرم گيري لباسشويي بوش بي‌نياز كند.

 

مركز تعمير ماشين لباسشويي بوش

مركز تعميرات بوش با ارائه خدمات مناسب، تعمير لباسشويي بوش و سرويس دوره‌اي در تلاش است كه مشكلات دستگاه شما را در كمترين زمان و هزينه برطرف نمايد. متخصصان و كارشناسان تعمير آنلاين با بيان نكات و توصيه‌هاي لازم در رابطه با نگهداري و طرز استفاده درست از ماشين لباسشويي بوش آموزش‌هاي ضروري را ارائه مي‌دهند.

 

همچنين شما مي‌توانيد براي تعمير لباسشويي و يا جرم‌ گيري ماشين لباسشويي بوش از خدمات تعمير آنلاين بهره بگيريد.

كارشناسان تعمير آنلاين در زمينه انتخاب بهترين پودر جرم گير براي ماشين لباسشويي بوش نيز پاسخگوي شما كاربران گرامي هستند. در صورت بروز سؤال يا اشكال مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي مندرج در سايت تعمير آنلاين مشاوره بگيريد

منبع: آترامگ

 

خدمات سئو فروشگاه اينترنتي

۲۷ بازديد

خدمات سئو فروشگاه اينترنتي

اساسي ترين خدمات ما در حوزه سئو و ارتقا فروشگاه هاي اينترنتي شامل موارد زير مي باشد. كه علاوه بر مواردي كه قيد شده خدمات سئو ديگري همچون مشاوره هاي بازاريابي اينترنتي ، طراحي كمپين هاي تبليغاتي آنلاين ، لينكسازي داخلي و خارجي سايت هاي فروشگاهي را نيز به شما ارائه خواهيم داد.

  • آناليز دقيق عبارات و كلمات كليدي براي محصولات و كالاها و انتخاب پركابردترين آنها
  • دسته بندي محصولات ، ايجاد پنل اختصاصي فروشگاه ساز ، قابليت مقايسه كالاها و درج نظرات كاربران
  • بهبود اساسي رتبه سايت در گوگل در سريعترين زمان ممكن براي مجموعه اي از كالاها
  • افزايش تعداد صفحات محصول در موتورهاي جستجو و افزايش بازديد فروشگاه
  • ارتقاي برند با سئو فروشگاه اينترنتي و افزايش محبوبيت برند سايت نزد مخاطبان و موتورهاي جستجو
  • پشتيباني دائمي و تحليل رفتار كاربران ، آناليز روزانه وضعيت سايت ، ارائه گزارش
  • افزايش سرعت فروشگاه اينترنتي با استفاده از جديدترين متدهاي سئو
  • توسعه فروشگاه اينترنتي و همكاري در زمينه فروش آنلاين با تبليغات ويژه

افزايش بازديد فروشگاه اينترنتي آنلاين

همانطور كه در قسمت هاي قبل اشاره مختصري داشتيم ، بيشترين دغدغه مالكين فروشگاه هاي آنلاين اين است كه بازديد خود را به حداكثر ممكن برسانند. پس تنها نمي توان به سئو متكي بود و بايد استراتژي هاي موازي را نيز جهت افزايش بازديد فروشگاه اينترنتي در پيش گرفت. استفاده از تبليغات كليكي يكي از اين راهكارهاست كه مي توان با صرف هزينه هاي تبليغاتي ، محصولات و كالاهايي كه كمتر در گوگل بازديد دارند را به معرض ديد مشتريان گذاشت. در برخي شرايط نيز شبكه هاي اجتماعي مي توانند نقش پررنگي در جذب مشتري براي فروشگاه اينترنتي داشته باشند و كاربران را مستقيما به صفحات خريد و معرفي محصول راهنمايي كنند.

آموزش سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي

آموزش سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي از آنجا كه بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي از پلتفرم وردپرس استفاده مي كنند ، نحوه سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي يكي از سوالات و درخواست هاي بسياري از كاربران است. راه اندازي سايت فروشگاهي در وردپرس به كمك افزونه woocommerce به راحتي امكانپذير است ، اما چون ووكامرس كمي سنگين است و پلاگين هاي جانبي زيادي نيز دارد ، بايد براي سئو فروشگاه اينترنتي خود نگاه ويژه اي به بهينه سازي و بهبود تنظيمات و ساختار ووكامرس داشته باشيد.

ووكامرس يك افزونه فروشگاه ساز تجارت الكترونيك است كه امكان راه اندازي هرگونه فروشگاهي را بر بستر وردپرس ميسر مي سازد.. به دليل ماهيت منبع باز  بودن اين افزونه، مي توانيد تمام بخش هاي فروشگاه خود را شخصي سازي كنيد و به سرعت هرگونه ويژگي مدنظر را به سايت خود اضافه نماييد.

اما آيا ووكامرس سازگاري مناسبي با سئو دارد؟ در كل مي توان گفت بله. اما براي اينكه يك سايت فروشگاهي كاملا بهينه و با سرعت بالا داشته باشيد بايد تكنيك ها و نحوه سئو فروشگاه اينترنتي ساخته شده با ووكامرس را ياد بگيريد.

هنگامي كه يك فروشگاه آنلاين با ووكامرش راه اندازي مي كنيد ، مي توانيد مواردي مانند طرح زمينه ، محصولات ، توضيحات ، تصاوير و ساير مطالب را اضافه كنيد و نسبت به وضعيت پيش فرضض تغييراتي ايجاد مي كنيد ، كه بايد دقت كنيد اين تغييرات سئو را تضعيف نكند.

مراحل زير را با دقت براي سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي انجام دهيد:

  • عنوان اختصاصي و متمايز براي هر محصول انتخاب كنيد
  • توضيحات هر محصول را درج نماييد
  • از نام محصول در url استفاده نماييد
  • سئو تصاوير محصولات فروشگاه اينترنتي
  • فعالسازي breacrumbs براي محصولات و دسته بندي ها
  • سئو عنوان و توضيحات براي دسته محصولات فروشگاه اينترنتي
  • افزايش امنيت ووكامرس
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11093617
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1581464.page
https://independent.academia.edu/BirdieCouch41?from_navbar=true
http://ufotech.com.vn/members/chiabaca1.993129/
http://www.edu.fudanedu.uk/user/chiabaca1/
https://clubs.london.edu/click?r=https://guaranteedseo.ir/
http://fudanedu.uk/user/chiabaca1/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:ChiaBaca1
https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:ChiaBaca1
https://git.sicom.gov.co/ChiaBaca1