مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

۴۹ بازديد

مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

هنگامي كه احساسات يا مشكلاتي كه خارج از كنترل شما به نظر مي رسد ، از مشاوره روانشناسي و از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز براي كار استفاده مي كنيد ، اين نكات مي تواند به شما در انتخاب روان درمانگر و روانشناس آنلاين  جهت پاسخگويي به سوالاتتان ، مرتبط با مسئله و يا موضوع درمان شما كمك كند.

در دوره اي از زندگي ، هر يك از ما ممكن است احساس خستگي زيادي برما غلبه كند و براي حل مشكلات خود به كمك يك روان درمانگر نياز داشته باشيم. براساس موسسه ملي بهداشت روان ، بيش از 30 ميليون آمريكايي براي مقابله با احساسات و مشكلاتي كه بيش از توان آنها به نظر مي رسد نياز به كمك دارند ، مشكلات در ازدواج يا رابطه ، وضعيت خانوادگي يا از دست دادن شغل ، مرگ يكي از عزيزان ، افسردگي ، استرس ، فرسودگي شغلي يا سو مصرف مواد كه اين رويدادها و فشارهاي زندگي روزمره ممكن است گاهي اوقات به طور قابل توجهي ناتوان كننده باشد. گاهي اوقات براي رفع اين مشكلات و يا درمان نياز به كمك از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز داريم. ، مشاوران  و روانشناسان به ميليون ها انسان در هر سني كمك مي كنند كه زندگي سالم تر و شادتري داشته باشند.

اگر ...

شما احساس ناتواني و ناراحتي غرق كننده و طولاني مدت داريد و به نظر نمي رسد با وجود تلاش و كمك خانواده و دوستان مشكلات شما بهتر شود و انجام كارهاي روزمره براي شما دشوار است: به عنوان مثال ، نمي توانيد در كارها تمركز كنيد و در نتيجه عملكرد شغلي شما آسيب مي بيند. شما بيش از حد نگران هستيد ، يا به عنوان مثال ، شما  از مواد مخدر استفاده مي كنيد يا بيش از حد بحث برانگيز و پرخاشگر مي شويد بايد با روانشناس و يا يك مشاوره روانشناسي تلفني كمك بگيريد

روانشناس كيست و روان درماني چيست؟

روانشناساني كه در روان درماني و ساير اشكال درمان روانشناختي تخصص دارند كه متخصصاني بسيار آموزش ديده با مهارت در زمينه هاي رفتار انسان ، ارزيابي سلامت روان ، تشخيص و درمان و تغيير رفتار هستند. روانشناسان با بيماران همكاري مي كنند تا احساسات و نگرش آنها را تغيير دهند و به آنها كمك كنند تا الگوهاي رفتاري سالم و موثرتري داشته باشند.

روانشناسان براي تغيير افكار ، عواطف و رفتارها از روش هاي معتبر علمي استفاده مي كنند. روان درماني يك تلاش مشترك بين يك فرد و يك روانشناس است كه با ايجاد يك محيط حمايتي براي صحبت آزادانه و محرمانه درباره نگراني ها و احساسات فراهم مي كند. روانشناسان حفظ محرمانه بودن اطلاعات شما را بسيار مهم مي دانند.

 

هنگام انتخاب يك مشاور بايد به چه مواردي توجه كرد؟

پس از احراز صلاحيت روانشناس و يا مركز مشاوره ، ميزان راحتي شخصي شما با آن روانشناس است مهم تلقي ميشود، يكي را انتخاب كنيد كه با او راحت باشيد.

 

آيا مراجعه به روانشناس به من كمك مي كند؟

طبق يك خلاصه تحقيق از دانشكده پزشكي دانشگاه استنفورد ، برخي از انواع روان درماني مي تواند افسردگي ، اضطراب و علائم مربوط به آن مانند درد ، خستگي و حالت تهوع را به طور موثر كاهش دهد. تحقيقات به طور فزاينده اي از اين  كه سلامت عاطفي و جسمي ارتباط تنگاتنگي دارند و ارتباط با يك روانشناس مي تواند سلامت كلي فرد را بهبود بخشد و كمك شاياني به فرد خواهد كرد.

 

شواهد قانع كننده اي وجود دارد كه نشان مي دهد وضعيت اكثر افرادي كه حداقل چندين جلسه با روانشناس دارند ، بسيار بهتر از افرادي است كه مشكلات عاطفي دارند و تحت درمان نيستند. يك مطالعه بزرگ نشان داد كه 50 درصد بيماران پس از هشت جلسه به طور محسوسي بهبود مي يابند ، در حالي كه 80 درصد افراد تحت درمان در پايان شش ماه بهبود مي يابند.

چگونه درمان موثري داشته باشم؟

با شروع درمان ، بايد اهداف روشني را با روانشناس خود تعيين كنيد. شما ممكن است در تلاش باشيد تا بر احساس نااميدي مرتبط با افسردگي غلبه كنيد يا ترس را كه زندگي روزمره شما را مختل مي كند كنترل كنيد. به ياد داشته باشيد ، رسيدن به اهداف خاص بيش از اهداف ديگر به زمان بيشتري نياز دارد. شما و روانشناس خود بايد تصميم بگيريد كه به چه اندازه انتظار و شاهد پيشرفت باشيد.

ودر آخر روانشناس كه به عنوان يك شخص ثالث آموزش ديده ، باتجربه و بي طرف عمل مي كند ، روانشناس همچنين با ايجاد مهارت هاي جديد و راهكارهاي حل مسئله براي مقابله با مشكلي كه با آن روبرو است ، به افراد كمك خواهند كرد.

روانشناس تلاش خواهد كرد تا به افراد كمك كند تا آينده مثبت تري را ببيند و تفكر منفي را كه همراه با افسردگي، خشم ،استرس است را كاهش دهد.

جهت ارتباط با مشاورين مركز مشاوره آنلاين گپچه با ما در ارتباط باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

مشاوره ماليات شركت ها

۵۳ بازديد

مشاوره ماليات شركت ها

مشاوره ماليات شركت ها عبارت از دريافت برنامه براي صرفه جويي در هزينه جهت تداوم شركت و سرمايه گذاري اصولي براي پيشرفت سازمان است زيرا اگرچه بسياري از مديران مشمول پرداخت ماليات مي شوند و بايد در مدت زمان مشخص آن را پرداخت نمايند به دليل نبود و كمبود اطلاعات متحمل هزينه هاي جبران ناپذير مالياتي مي شوند.

چه شركت هايي (اشخاص حقوقي) مشمول ماليات مي شوند؟

تعريف كلي اي كه براي دريافت ماليات تعيين شده است بيان مي‌كند كه تمامي كساني كه شاغل هستند، دستمزد مي‌گيرند و از خدمات بيمه تأمين اجتماعي برخوردار هستند بايستي ماليات پرداخت كنند.

هر ساله در اظهار نامه‌هايي كه از سوي وزارت اقتصاد و دارايي صادر مي گردد ميزان مالياتي كه اشخاص حقيقي و حقوقي بايد پرداخت كنند اعلام مي شود. هم چنين ميزان آن كه هر سال محاسبه مي گردد متفاوت است و بسته به شرايط اقتصادي و ركود و تورم اين محاسبات انجام مي شود.

مشاور مالياتي كيست؟

مشاور مالياتي تنها فردي است كه مي تواند به سبب علم و اطلاع خود و سال‌ها تجربه در حوزه‌هاي مالي، حسابداري و اطلاع از قوانين مالياتي و حقوق و دستمزد، پرونده هاي ماليتان را در مراجع قانوني اداره نمايد.

فراموش نكنيد براي اداره پرونده هاي مالياتان، تنها يك مشاور مي داند « بهترين راه چيست؟  »

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات شركت ها(اشخاص حقوقي)

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

h9ey_s19.png 

چرا نياز به مشاوره ماليات شركت داريم؟

اطلاع از قوانين پيچيده، بخشنامه‌هاي به قولي خلع الساعه كه فاصله تصويب برخي از آنها تنها يك شبانه روز است و ابهامات و تعارض هايي كه در قوانين مالياتي وجود دارد، كاري بس دشوار و البته بسيار تخصصي است، تلاش براي فهم اين قوانين نتيجه اي جز اتلاف وقت در پي نخواهد داشت و در نهايت هم منتهي به پرداخت ماليات سنگين تر و خسارت هاي گاها جبران ناپذير مي شود، مجموع اين موضوعات ضرورت بهره گيري از مشاوره مالياتي را برايتان ايجاد مي كنيد .

حتي مي توانيد در يك آزمون كوتاه با اين چهار پرسش ضرورت بهره گيري از مشاوران مالياتي را بهتر درك كنيد:

آيا مي دانيد قوانين مختص حيطه شغليتان چيست ؟

آيا مي دانيد عدم پرداخت ماليات چه عوارض ناخوشايندي برايتان در پي خواهد داشت؟

آيا مي دانيد قانون براي مودياني كه به وظايف قانونيشان عمل مي كنند، تسهيلاتي در نظر گرفته است؟

آيا مي دانيد چگونه از جريمه‌هاي احتمالي قانون‌گذار خلاصي يابيد؟

بهره گيري از مشاوران مالياتي تنها راه نجات شما براي پرداخت ماليات اضافي است

 

نقش ماليات در بقاي واحدهاي توليدي چيست؟

ماليات مقوله‌ ايست كه داد بسياري از صاحبين مشاغل را درآورده است، در اين ميان تنظيم اظهارنامه‌هاي مالياتي نادرست سهم بسزايي در تحميل هزينه هاي مالياتي جبران‌ناپذير دارد، شايد به كرات ديدهايد به پرونده مالياتي شركتي بزرگ به سبب اداره مدير مالي حاذق، مالياتي معقول تعلق گرفته، ولي پرونده برخي كسب و كارهاي خرد به جريمههاي مالياتي سنگيني ختم گرديده است.

براي شما به عنوان يك كارآفرين تكان دهنده خواهد بود اگر بدانيد، ?? درصد از مديران به سبب تحميل اين هزينه‌ها عطاي كسب و كارشان را به لقاي آن بخشيده اند و ورشكست شده‌اند. در اين ميان ?? درصد از موديان فرار از ماليات را به قرار ترجيح داده اند كه اين راه هم در آخر به تحميل جرائم مالياتي به مراتب سنگين تر از ماليات ختم شده، زيرا مأموران مالياتي سازمان امور مالياتي به قدري در كار خود مجرب هستند كه مي توانند به راحتي مو را از ماست بيرون كشيده و حتي سوزن را در انبار كاه پيدا كنند.

 

مزاياي مشاوره مالياتي

?- شركت ها بايد بدانند واحد تجاريشان مشمول چه مالياتي مي گردد؟

?- رسيدگي مالياتي به چه صورت است ؟

?- به چه صورت مي توانند از جرائم و ماليات هاي سنگين خبر دار شوند ؟

?- به چه نحوي دفاتر و سيستم خود را كدينگ كنند كه در زمان گزارش گيري دچار مشگل نگردند؟

?- كمك به مديران عالي شركت ها در تصميم گيري هاي مهم و اساسي

?- اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز

?- لايحه نويسي حرفه اي و دفاع از حقوق شركت و جلوگيري از ضرردهي شركت

?- انجام و مشاوره و ارشاد به موقع موارد قانوني شركت در موعد مورد نظر

مشاوره مالياتي چه نتايجي در بر دارد ؟

?- بستن قراردادها، اسناد و صورت هاي مالي شما به بهترين شكل ممكن

مديران بايد ماليات خود را در مدت زمان مشخصي پرداخت نمايند در حالي كه در اين زمينه علم و اطلاعي هم ندارند يا با كمبود اطلاعات خود متحمل اشتباهات جبران ناپذير مي شوند و بخش عمده درآمد و گاها سرمايه شان را به دولت پرداخت مي كنند، در مشاوره مالياتي خبري از اين فرصت سوزي ها و خسارت هاي مالي نيست، اسناد به بهترين شكل تنظيم و در نهايت مالياتي منصفانه پرداخت خواهيد كرد.

?- خالي شدن ذهن مديران ارشد و هيات مديره از مشغله هاي مالي به عنوان مهم ترين دغدغه اصلي آنها

به عنوان مدير هر روزه با چند چالش مواجه هستيد؟ اداره و سرپا نگه داشتن يك مجموعه و پرداخت حقوق هر كارمند در شرايط فعلي اقتصادي، خود چالشي است كه هر ماه براي يك مدير تكرار مي شود و ديگر مجالي براي مواجهه با چالش هاي وسيع تري چون ماليات و بيمه باقي نمي گذارد به همين جهت حضور يك مشاور سهم عمده اي در كاهش اين قبيل نگراني ها دارد.

آيا مي دانيد مهم ترين تاريخ هاي گرفتن مشاوره ماليات شركت ها كي هست؟

اظهارنامه ارزش افزوده: آخرين مهلت ارسال فصل زمستان ??، تا ?? ارديبهشت ?? خواهد بود.

اظهارنامه عملكرد: مهلت ارسال تا ?? خرداد هر سال و اشخاص حقوقي تا ? ماه بعد از سال مالي مي باشد.

اظهار نامه مستغلات: آخرين مهلت ارسال ، تا ?? خرداد ماه خواهد بود.

خلاصه ليست حقوق: آخرين مهلت ارسال خلاصه ليست حقوق ارديبهشت تا پايان خرداد ?? خواهد بود.

پلمپ دفاتر قانوني: آخرين مهلت ارسال پلمپ دفاتر قانوني كل و روزنامه سال ??، تا پايان سال ?? مي باشد.

ليست بيمه تامين اجتماعي: آخرين مهلت ارسال ليست بيمه تامين اجتماعي ارديبهشت، تا پايان خرداد ماه مي باشد.

 

در مورد ماليات شركت ها، آيا مي دانستيد؟

چنانچه درآمد مشمول ماليات مشخصه قطعي با رقم اظهار شده از طرف مؤدي بيش از پانزده درصد (??%) اختلاف داشته باشد، علاوه بر تعلق جرايم مقرر مربوط كه قابل بخشودن نيز نخواهد بود تا سه سال بعد از ابلاغ ماليات مشخصه قطعي از هر گونه تسهيلات و بخشودگي‌هاي مقرر در قانون ماليات‌ها نيز محروم خواهند شد.

پرداخت هايي كه كارفرمايان با عنوان حق المشاوره، حق حضور در جلسات، حق تدريس، حق تحقيق و حق پژوهش به اشخاص حقيقي غير از كاركنان خود پرداخت مي كنند، در حاليكه مشمول پرداخت كسورات بازنشستگي يا بيمه نيستند، بايد ?? درصد ماليات سالانه را پرداخت كنند.

وزارت امور اقتصادي و دارايي يا سازمان امور مالياتي مي تواند براي مودياني كه قادر به پرداخت بدهي مالياتي خود اعم از اصل و جريمه بصورت يكجا نيستند از تاريخ ابلاغ ماليات قطعي، بدهي مربوط را حداكثر بمدت ? سال تقسيط نمايند.

مودي مالياتي به موجب ماده ??? قانون ماليات هاي مستقيم اين حق برايش لحاظ شده است كه از اداره امور مالياتي بخواهد در هريك از مراحل مختلف وصول و اجرا، حق برخورداري از حداقل معيشت در چارچوب قوانين جاري برايش در نظر گرفته شود.

مودي حق دارد يك نفر نماينده از اتاق بازرگاني و صنايع و معادن يا اتاق تعاون يا جامعه حسابداران رسمي يا مجامع حرفه اي يا تشكل هاي صنفي يا شوراي اسلامي شهر به انتخاب خود جهت شركت در هيات حل اختلاف مالياتي معرفي نمايد .

افرادي كه به تازگي شغلي برپا كردند موظفند پس از ? ماه اين موضوع را به سازمان امور مالياتي اطلاع دهند تا معافيت هاي مالي مشمول آنان گردد در غير اينصورت نه تنها از معافيت مالي برخوردار نمي شوند، بلكه ملزم به پرداخت جريمه ميگردند كه ?? درصد(??%) مازاد بر مالياتشان است.

از دادرسي مالياتي چه مي‌دانيد؟

صاحبان مشاغل اعم از حقوقي و حقيقي در موعدهاي مقرر بايد اظهارنامه هاي مالياتي خود را تقديم اداره امور مالياتي كنند. اين اظهار نامه ها پس از بررسي ممكن است رد يا تاييد گردند، در صورت تاييد كه ماليات اخذ مي گردد، ولي در صورت رد شدن پرونده، اداره ماليات مبلغي بالاتر از مبلغ اظهارشده توسط مؤدي را به‌عنوان ماليات در نظر مي‌گيرد، اگر مودي اين مبلغ را نپذيرد بايد از طريق مراجع قانوني به راي اداره ماليات اعتراض نمايد كه به اين فرآيند دادرسي مالياتي مي گويند.

چگونه مي‌توان دادرسي مالياتي را در كمترين زمان به نتيجه رساند؟

اين امر بستگي مستقيم به نوع دفاع مؤدي از اظهارنامه مالياتي و پرونده مالياتي خود دارد. اگر مؤدي بتواند به‌خوبي و با استناد به قوانين مالياتي مراجع رسيدگي به شكايت را قانع كند، پرونده مالياتي او به‌سرعت بسته مي‌شود. اما مسئله اينجاست كه چه كسي مي‌تواند آن‌قدر به قوانين تسلط داشته باشد كه نماينده اداره ماليات را شكست دهد.

اين امر تنها با بهره‌گيري از تجربه مشاوران مالياتي در امور دادرسي مالياتي محقق مي شود، در اين صورت مي توانيد با خيالي آسوده كسب‌وكار خود را مديريت كنيد و از درگيري بيهوده با اداره ماليات و پذيرفتن ريسك بالاي آن خودداري كنيد.

هزينه مشاوره تلفني مالياتي اشخاص حقوقي(شركتها)

هزينه مشاوره تلفني آرموو در بخش ماليات شركتها از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با مشاوره حضوري بسيار مقرون به صرفه است، دريافت مشاوره مالياتي حضوري با توجه به پيچيدگي، كميت و كيفيت پرونده هاي ارجاعي و حاذق بودن مشاور انتخابي متفاوت است، در حالي كه در مشاوره هاي تلفني آرموو مي توانيد از راهنمايي هاي ماهرترين مشاوران فارغ از پيچيده بودن پرونده ماليتان يا تخصصي بودن سئوالاتتان بهره مند گرديده و در وقت و هزينه خود صرفه جوئي نمائيد.

 

تفاوت مشاوره مالياتي حسابداران چيست؟

  • تشخيص درست مشكل
  • هدايت صحيح مسئله به سمت حل شدن
  • رفع مشكل يا پيدا كردن بهترين راه براي به حداقل رساندن ضرر مشتري

چرا حسابدارن مشاوره تلفني مالياتي را ترجيح مي دهند؟

  • تخصصي بودن اين شغل، تجربه زياد و كمبود نيروهاي متخصص و كارآزموده در اين زمينه
  • عدم نياز به رفت و آمد
  • سهولت برقراري ارتباط و رفع مشكل با توجه به راه‌هاي ارتباطي موجود
  • انجام مشاوره در هر زمان

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات شركت ها

ما در آرموو نهايت تلاش خود را به كار بسته ايم كه ماليات شما به نحوي عادلانه، منصفانه و معقول پرداخت شود.

 

در اين راه كوشيده ايم تمامي نيازهاي شما توسط مشاوران تخصصي در هر بخش شامل ارزش افزوده و ماليات هاي مرتبط با آن،ماليات عملكرد، ماليات حقوق، ماليات عملكرد، گزارشات فصلي، ليست بيمه و ارسال آن، تحرير دفاتر روزنامه و كل و همچنين ساير مباحث مالياتي در نظر گرفته شود، شما مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني نياز خود را رفع نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/company-tax-advice/

 

ادعاي عجيب پويان مختاري در مورد ريحانه پارسا

۳۹ بازديد
ادعاي عجيب پويان مختاري در مورد ريحانه پارسا
 
 
پويان مختاري يكي از چهره‌هاي مشهور فضاي مجازي است كه از چند سال قبل دركشور تركيه زندگي مي‌كند و هدف او جذب مخاطب و هدايت سايت شرط بندي حضرات از طريق به نمايش گذاشتن زندگي لاكچري است. مختاري مدير سايت شرط بندي است و از همين راه پول زيادي به جيب زده است.
 
مدتي قبل كه ريحانه پارسا، بازيگر جنجالي تلويزيون ايران به كشور تركيه مهاجرت كرد، شايعه شد كه با پويان مختاري ارتباط دارد و حالا مختاري در لايوي كه منتشر كرده است پرده از راز ارتباط خود و ريحانه پارسا برداشته است.
 

ريحانه پارسا بدهكار بود

پويان مختاري در اين لايو گفته است: «ريحانه پارسا در ايران پرونده داشت و قرار بود ممنوع الخروج شود. او سراسيمه با يكي از دوستان ما تماس گرفته بود و گفته بود كه مي‌خواهد از مرز خارج شود و از ما كمك خواست. ظاهرا او پولي از كسي گرفته بود كه بابت خريد يك پيج بود و براي همين در ايران پرونده داشت.»
 
مختاري در ادامه ادعا كرد كه به ريحانه پارسا كمك كرده و براي او هتل گرفته بوده است: «براي اين خانم هزينه‌هايي كردم تا بتواند همان شبي كه از راه رسيده بود در يك هتل مستقر شود.»
 

گلايه پويان مختاري از ريحانه پارسا

در ادامه اين لايو پويان مختاري تصاويري منتشر كرده است كه در آن نشان مي‌دهد ريحانه پارسا در حال بنزين زدن براي ماشين او هست.

او ازاينكه ريحانه پارسا شخصيت او را به عنوان گرداننده سايت شرط بندي تخريب كرد گلايه كرده و گفت: «اين خانم قصد داشت سايت شرط بندي به نام پارسا بت يا سينما بت راه بيندازد و حالا نمي‌دانم چرا رفتار دوگانه‌اي از خود نشان مي‌دهد.»
 

 

روغن هاي گياهي گرم

۵۶ بازديد

روغن هاي گياهي گرم

jo8w_e1.jpg

امروزه طب سنتي طرفداران زيادي پيدا كرده و جايگاه ويژه اي در ميان مردم دارد. يكي از موادي كه محققان طب سنتي معتقد هستند تاثيرات فوق العاده اي بر سلامت افراد داشته و مي تواند از ابتلا به بيماري هاي مختلف جلوگيري كند، روغن هاي گياهي هستند. از جمله كاربردهاي اين روغن ها اين است كه در صورت ماساژ پوست با آن ها پس از حمام (كه منافذ پوست باز هستند)، به شفاف شدن پوست و از بين رفتن آلودگي هاي احتمالي و لك ها كمك خواهند كرد. همچنين در فصول سرد سال كه مزاج سرد و خشكي دارند، مي توان با استفاده از اين روغن ها مانع از ابتلا به بسياري از بيماري هاي داراي منشا سردي و خشكي مانند زكام شد. در اين مطلب به معرفي و بررسي خواص بي نظير چند مورد از روغن هاي گياهي گرم مي پردازيم.

روغن براهمي

روغن براهمي كه از گياهي با همين نام گرفته مي شود، يكي از روغن هاي مفيد و پر كاربرد در طب آيورودا است كه بيشتر به عنوان تقويت كننده مغز به كار مي رود و به ايجاد تعادل در بين سيستم هاي مختلف بدن كمك مي كند. از گذشته تاكنون از اين روغن جهت درمان بسياري از بيماري ها استفاده شده است. گايه براهمي گياهي كوچك و آبدار است كه شاخه هاي زيادي دارد و به طور طبيعي در باتلاق ها، آب هاي كم عمق و خاك مرطوب رشد مي كند. گل هاي كوچك اين گياه كه به رنگ هاي بنفش روشن يا سفيد بوده و مانند ساير بخش هاي گياه خاصيت دارويي دارند، طعم تلخ و شيريني داشته و از آن ها به عنوان يك انرژي خنك كننده استفاده مي شود.  از جمله خواص اين روغن مي توان به تاثير فوق العاده آن بر تغذيه و رشد مجدد موها اشاره كرد. استفاده از اين روغن مانع از خشكي و بد حالت شدن مو، شكننده شدن مو و پوسته‌پوسته شدن پوست كف سر شده و از سفيد شدن مو در سنين پايين، ريزش شديد مو، مو خره و بسياري از مشكلات ديگر جلوگيري مي كند. همچنين اين روغن به آرامش ذهن و بدن كمك كرده و سطح هورمون كورتيزول (هورمون استرس و اضطراب) را كاهش مي دهد و به اين ترتيب شما مي توانيد خواب آرامي داشته باشيد. استفاده از اين روغن مي تواند منجر به كاهش علائم ابتلا به آلزايمر شده و به سلول هاي مغز در بازسازي بافت هاي مغز كمك كند. تاثيرگذاري بر قسمت هيپوكامپ مغز  و تقويت حافظه و افزايش تمركز از ديگر فوايد اين روغن مي باشد. روغن براهمي منبع خوبي از آنتي اكسيدان بوده و با از بين بردن راديكال هاي آزاد، خطر ابتلا به سرطان را كاهش داده و مانع از پيشرفت اين بيماري مي شود. اين روغن به تقويت سيستم ايمني بدن نيز كمك كرده و از بدن شما در برابر بيماري هاي مختلف محافظت مي كند. بسياري از افراد مبتلا به آرتروز، نقرس و بيماري هاي التهابي براي درمان خود به سراغ اين روغن پر خاصيت مي روند. تسكين و بهبود زخم معده و درمان سندرم روده تحريك پذير نيز از ديگر خاصيت هاي پزشكي و درماني اين روغن به شمار مي آيد. اين روغن سطح قند خون بيماران مبتلا به ديابت را كنترل و تنطيم كرده و به اين ترتيب مي تواند براي اين افراد نيز مفيد واقع شود. با وجود همه اين ويژگي ها و مزايا مي توان نتيجه گرفت كه خريد روغن براهمي و استفاده از آن براي سلامت شما بسيار مفيد و سودمند خواهد بود.

روغن خراطين

روغن خراطين كاملا طبيعي بوده و از نوعي كرم كه منشا اصلي آن هندوستان و پاكستان است تهيه مي شود؛ اين كرم در بدن خود ماده اي با خاصيت دارويي دارد كه مي تواند بافت هايي از بدن و پوستي را كه آسيب ديده اند، بازسازي و ترميم كند. روغن خراطين داراي مواد مغذي چون ويتامين E، كلاژن امگا 3، امگا 6، امگا 9، آلانتوئين و پروتئين است كه همه اين مواد نقش اساسي و مهمي در ساخت كرم هاي ترميم كننده و جوان كننده پوست دارند. از جمله كاربردهاي اين روغن مي توان به از بين بردن چين و چروك ها، از بين بردن جاي جوش ها و زخم ها و اسكارها، حجم دادن به لب و گونه، افزايش گردش خون، چاق كردن صورت،  از بين بردن گودي زير چشم، از بين بردن خط خنده و چروك هاي اطراف چشم، از بين بردن لك هاي صورت، حجم دادن به عضلات (به ويژه براي ورزشكاران)، تقويت و رشد مو و ... اشاره كرد. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از شركت هاي وارد كننده محصولات و مواد اوليه شيميايي است و شما مي توانيد جهت خريد روغن خراطين به سايت اين شركت مراجعه فرماييد.

روغن آرگان

از ديگر روغن هاي شناخته شده و محبوب روغن آرگان است. اين روغن كاربرد گسترده اي در صنعت توليد محصولات آرايشي و بهداشتي دارد. روغن آرگان از ميوه درخت آرگان كه بسيار شبيه فندق است، به دست مي آيد. محل اصلي كشت اين درخت جنوب غربي مراكش و دره سوس بوده و يك سال پس از گل دادن اين درخت ميوه آن رسيده و مي توان از آن براي تهيه روغن استفاده كرد. اين روغن خواص بسياري دارد و به همين  دليل هم به طلاي مايع معروف شده است. به عنوان مثال اين محصول تاثير فوق العاده بر موهاي آسيب داده داشته و با حفظ رطوبت، خشكي موها را درمان مي كند. همچنين مي تواند در درمان شوره سر و ريزش مو موثر و مفيد واقع شود. از ديگر كاربردهاي اين روغن بهبود كيفيت پوست مي باشد. اين روغن براي پوست هايي كه داراي جاي جوش هستند، معجزه مي كند. علاوه بر آن استفاده از روغن آرگان در درمان چين و چروك ها، خشكي پوست، بهبود خارش و حساسيت هاي پوستي، مرطوب كننده قوي پوست بدن، افتر شيو عالي و ... بسيار موثر است. از اين روغن در لوازم و محصولات آرايشي و بهداشتي مانند انواع لوسيون ها، صابون ها، پاك كننده هاي پوست، ترميم كننده و حالت دهنده هاي موها، اسپري هاي دو فاز، كرم ها و شامپوهاي تقويت كننده نيز استفاده مي شود. در صورت تركيب اين روغن با روغن هاي ديگري چون روغن جوجوبا، روغن براهمي و كره شي باتر مي توانيد تاثيرگذاري و ارزش اين روغن را افزايش دهيد. همين طيف گسترده كاربرد سبب شده افراد  .زيادي تمايل به خريد روغن آرگان نشان دهند.

 

 

مدير تز مشاوره پايان نامه

۵۵ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

۴۴ بازديد

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يكي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است كه باعث وفاداري مشتريان و كاركنان شركت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه كسب و كارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب كنند. يكي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ كسب و كارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست كسب و كارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست كه حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلكه ميتوان با كمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد كالايي براي هديه دادن انتخاب ميكنيد اول از همه كاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در كنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوكادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين كيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذكر مي باشد  يكي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش كادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند كسب و كارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبكه‌هاي اجتماعي را تكميل مي‌كند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شكل تبليغات عمل ميكنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع كاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند كه در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • كاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد كه براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر كيفيت و چه از نظر شكل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است كه به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شركت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي كه در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره كرد كه خودكار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندكاره تبليغاتي ، كيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتكه، ست مديريتي سه تكه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد كه از خودكار، جاكليدي، كيف پول جيبي يا كيف پول پالتويي، جاكارتي، فلش مموري و غيره تشكيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشكل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دكور كسب و كار شما ميباشد. ست هاي روميزي كارمندي را ميتوان از بين پك هاي آماده متشكل از چوب و فلز كه از 5 تيكه تا 13 تكه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب كرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تكه يا 6 تكه يا ست تك پلاستيكي كه داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب كرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  كازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودكار ، جاي كليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و كوچك ، جاي كاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  كش ، زير دستي مديريت ، كارد پاكت نامه باز كن ، ساعت روميزي ، قاب عكس روميزي مي باشد.

3- خودكار،خودنويس و روان نويس:

خودكار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يك ابزار كاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يكي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يكي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودكارها دارا بودن قابليت حك و چاپ روي بدنه آن مي باشد كه باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يك سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريك و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد كسب و كارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند كرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يكي از مفيد ترين و موثر ترين كالاهاي تبليغاتي معرفي كرد كه هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني كند و هم ميتواند براي دريافت كننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي كند و استفاده كننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چك ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت كند

 

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

۴۵ بازديد

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

m3x1_c1.jpg

پروژه 6040 حرف آخر ،‌ اكثر شما دانش آموزان وقتي به تايم كنكور نزديك تر مي شويد به دنبال منابع جمع بندي گشته يا بعضي از شما اصلا خوب درس هايتان را نخوانده و از الان مي خواهيد دروس خود را مطالعه كرده و در كنكور نتيجه قابل قبولي را كسب كنيد. براي بعضي از شماها شايد اين غير قابل باور باشد كه آيا مي توانيم به نتيجه قابل قبولي دست پيدا كنيم؟ يا اصلا مي رسيم تا درس هارا از اول مطالعه كنيم؟ اگر دوست داريد بدانيد كه مي شود اين كار را كرد يا نه با ما همراه باشيد.

پيشنهاد موسسه حرف آخر چيست؟

موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان پروژه 6040 را پيشنهاد مي كند.در سال هاي 97 و 98 اكثر دانش آموزان با استفاده از اين پروژه به نتيجه دلخواه خود دست پيدا كرده اند. براي همين موضوع هر ساله موسسه حرف آخر كه حرف اول و آخر را در كنكور سراسري ميزند با ارائه اين پروژه كمك شاياني به دانش آموزان مي كند. پروژه 6040 از دو قسمت آموزش و آزمون تشكيل شده كه مفصل در مورد اين پروژه توضيح خواهيم داد. اما شما دانش آموزي كه فكر مي كني انگيزه و توانايي بالايي براي رسيده به هدف و برنامه آينده خودت رو داري و فكر مي كني كه اگر از الان با خواندن درست طبق برنامه و منابع آموزشي قوي مي توني به اهدافت برسي پس اين پروژه رو از دست نده و با ثبت نام تو اين طرح با همه مشكلات خداحافظي كن!!!!

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه  6040 حرف آخر يك برنامه مطالعاتي براي شما دانش آموزاني است كه مي خواهيد در 100 روز تمامي مباحث كنكور را جمع كرده و با زدن تست هاي زياد مشكلات خود را برطرف كنيد. پروژه 6040 از دو قسمت تشكيل شده است. قسمت اول كه همان بحث آموزش شما دانش آموزان مي باشد يا همان قسمت 60، شما دانش آموزان در 60 روز با تقريبا 6 ساعت مطالعه در روز مي توانيد 100 درصد مطالب را توسط اساتيد حرف آخر آموزش ديده و گنجايش و ظرفيت آموزش خود را براي رقابت با دانش آموزان بالاتر ببريد.همين طور در قسمت محك يا 40 شما با دادن 20 آزمون جامع خود را براي كنكور آماده كرده تا استرس و دغدغه كنكور را نداشته باشيد.

بررسي موشكافانه پروژه 6040 موسسه حرف آخر

با وجود اينكه اكثر دانش آموزان با تلاش خود و ساعت ها مطالعه در صدد رسيدن به اهداف خود هستند اما به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ دليل اصلي آن مطالعه اشتباه و نداشتن مرور و آزمون هاي شبيه ساز كنكور در حد استاندارد است. اما موسسه حرف آخر با هدف ارائه صحيح تدريس و جمع بندي و همين طور آزمون هاي استاندارد شبيه ساز كنكور اين مشكلات را از دوش دانش آموزان برداشته است. فقط كافي است اراده كنيد تا به بهترين هاي كنكور دست پيدا كنيد.

پروژه 60

همان طور كه از اسم اين قسمت پروژه مشخص است مدرسين موسسه حرف آخر در 60 روز شما را با برنامه منسجم و آموزشي حرفه اي به درصد 70 مي رسانند. در اين دوره 60 روزه شما با مطالعه 100 ساعت از دروس عمومي و 200 ساعت از دروس اختصاصي در مجموع با 300 ساعت خواندن دروس كل اين مجموعه را به اتمام مي رسانيد. حال مشكل اساسي آنجاست كه آيا همه دانش آموزان مي توانند از اين پكيج استفاده كنند؟ بله ما دو دسته دانش آموز داريم. يك دسته از دانش آموزان تمامي دروس را يك بار خوانده و نياز به جمع بندي نهايي دارند. يك دسته ديگر كه درس را مرتب و با برنامه مناسب نخوانده و الان نمي دانند چيكار كنند. كه ما براي هر دو دسته اين پكيج را تهيه كرده ايم.

پروژه 40

بعد از اتمام پروژه 60 نوبت به پروژه 40 مي رسد. ما در اين پروژه با 20 آزمون جامع شبيه ساز كنكور شما را براي كنكور سراسري آماده مي كنيم. شما بصورت يك روز درميان با يك آزمون خود را محك زده و در روز بعد با تحليل اين آزمون نقاط ضعف خود را بررسي كرده و مشكلات خود را برطرف مي كنيد. حال اينجا نقطه قوت موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات مشخص مي شود. شما براي تحليل آزمون به جاي استفاده از پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده مي كنيد. يعني تك تك سوالات 20 آزمون براي شما توسط اساتيد حل و ضبط شده و در قالب پاسخ نما ارسال مي شود.

ويژگي هاي پروژه 6040

  • آموزش 100 درصدي مطالب با اساتيد حرفه اي كشور
  • مناسب براي همه ي دانش آموزان كشور
  • تدريسي جامع براي رسيدن به 70 درصد كنكور در پروژه 60
  • 20 آزمون شبيه ساز كنكور در پروژه 40
  • آزمون هاي دفترچه اي مطابق كنكور
  • سوالات تاليفي و استاندارد كنكور براي شما دانش آموزان
  • استفاده از پاسخ نما به جاي پاسخ نامه
  • رسيدن به آمادگي صد درصد بعد از اتمام پروژه 6040

دلايل بازدهي پروژه 6040 حرف آخر از نظر دانش آموزان

1- شما دانش آموزان عزيز از روزي كه اين پروژه را شروع مي كنيد هر روز در حال پيشرفت هستيد. به جاي اينكه بنشينيد و از روي كتاب درسي مطالعه كنيد و از فرط خستگي درس را كنار بگذاريد با استفاده از تدريس هاي محشر اساتيد حرف آخر كه با استفاده از انيميشن و پويا نمايي دروس را تدريس مي كنند و با استفاده از الگوهاي جذاب ساعت تدريس خود را به حداقل مي رسانند شما دوست نداريد از پاي تدريس بلند شده و حتي نمي دانيد چطور ساعات شما در حال گذر بوده است.

2- يكي از عوامل بسيار مهم در موفقيت يك دانش آموز استفاده از برنامه ريزي صحيح هنگام مطالعه خود مي باشد. مرور مطالب و برنامه درستي كه اطلاعات درسي را وارد حافظه بلند مدت شما بكند. موسسه حرف آخر با برنامه حرفه اي كه در پروژه 6040 به شما دانش آموزان مي دهد راه و روش مطالعه و همين طور مسير موفقيت را براي شما روشن و هموار مي سازد.

3- يكي ديگر از نقاط قوت پروژه 6040 موسسه آموزشي حرف آخر برنامه قطاري اين پروژه مي باشد. شما با برنامه اين پروژه مي توانيد از سر در گمي مطالب در آمده و بدانيد كه در آينده چه درس هايي را مطالعه كرده و در چند روز تمامي مطالب را به اتمام مي رسانيد.

4- شما با استفاده از اين پكيج و تدريس هاي فوق العاده اساتيد حرف آخر و همين طور برنامه ريزي فوق العاده مي توانيد خود را براي رسيدن به رتبه هاي تك رقمي و دو رقمي كنكور آماده نماييد.

رتبه هاي پروژه 6040 سال هاي گذشته موسسه حرف آخر

نگاهي به رتبه هاي سال هاي گذشته موسسه حرف آخر كه با استفاده از پروژه 6040 به اين جايگاه رسيدن مي اندازيم.

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 كنكور رياضي
  • فردين شقاقي رتبه 9 كنكور انساني
  • عليرضا مرداني رتبه 10 كنكور تجربي
  • هانا ياري رتبه 12 كنكور تجربي(رتبه سال گذشته 1000)
  • خشايار نجفي رتبه 13 كنكور تجربي
  • روژين ياري رتبه 18 كنكور تجربي(رتبه سال گذشته 2000)
  • محمد پادويي رتبه 18 كنكور تجربي
  • جعفر قرايي رتبه 27 كنكور تجربي

رتبه هاي خاص پروژه 6040

  • زهرا سلطاني رتبه 275 كنكور تجربي(سال قبل 27000)
  • فائزه كيان فر رتبه 304 كنكور تجربي(بعد از 4 سال كنكور بدون حرف آخر)
  • محمد خادمي رتبه 427 كنكور تجربي(پس از سال ها دوري از درس)

و ديگر دوستان عزيزمون كه نتونستيم اسم عزيزشون رو اينجا اضافه كنيم.

براي استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ميتوانيد با مشاورين مجموعه ارتباط داشته تا تصميم درستي را در مورد آينده خود داشته باشيد. ما منتظر شما هستيم 09129573833

منبع : سايت مركزي حرف آخر

برگرفته از مقاله پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان