نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

۳۲ بازديد

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

نقش و كاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسكوني پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله حفاظ پله فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و ,روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما بايد بتوانيد نوع هاي جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور زشت ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد.

نوع هاي حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده

ساخت اين نوع حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميتوانيد خريد حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. نوع هاي مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها استفاده كنيد. حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده شامل نوع هاي زير است:

حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده آكاردئوني

علت اين نوع نامگذاري اين است كه اين نوع حفاظ ها شبيه به آكاردئون هستند. حفاظ پنجره آهني از نوع آكاردئوني در واقع از نوع تاشو است كه يك طرف آن زمان بسته شدن كاملا جمع خواهد شد. شما ميتوانيد توسط اين نوع حفاظ ها، قسمت وسيعي از پنجره را تحت پوشش قرار دهيد. قطعات اين سازه ها بايد به شكلي هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشيد كه براي استفاده از حفاظ آكاردئوني همچنين بايد از دو قفل استفاده كنيد تا امنيت را ايجاد كنيد.

منظور از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه نوع هاي مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها تنها يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

زماني كه مي گوييم قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با نوع هاي قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها آشنا كنيم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

۲۵ بازديد

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

مزيت نقشه حرارتي يا Heat Map در دوربين مداربسته

۲۹ بازديد

مزيت نقشه حرارتي يا Heat Map در دوربين مداربسته

 

 

تكنولوژي نقشه حرارتي ياHeat Map اطلاعات ارزشمندي از نقاط پر رفت و آمد در اختيار كاربر قرار مي دهد. اين قابليت مختص دوربين هاي تحت شبكه (IP) مي باشد. با ما همراه باشيد تا با طريقه عملكرد Heatmapو مزيت نقشه حرارتي آشنا شويد.

كاربرد Heat Map


كاركرد دوربين مدار بسته  با قابليت نقشه حرارتي به اين صورت هست كه الگوي حركت افراد را در يك بازه زماني ضبط مي كند. به اين ترتيب، دوربين هايي با قابليت نقشه حرارتي، نقاط پر رفت و آمد و كم رفت و آمد را به صورت چگالي گرمايي با كمك رنگ هاي مختلف نشان مي دهد. از اين طريق كاربر متوجه مي شود مكان هايي كه به رنگ قرمز هستند اشخاص بيشتري در آنجا تردد كرده اند.
از قابليت Heat Map مي توان براي استفاده در مكان‌هايي مثل فروشگاه ها، سوپر ماركت ها، مغازه ها و… بهره برد.
با كمك اين قابليت صاحبان كسب و كار متوجه خواهند شد كه كدام قسمت يا كدام محصولات طرفداران بيشتري دارد. به اين ترتيب فروشنده ميفهمد، مشتري ها بيشتر به چه چيزي علاقه دارند و از آن بازديد كرده اند. از سوي ديگر مديريت متوجه مي شود محصولات مورد نظر خود را در كدام قسمت قرار دهد تا بيشتر ديده شود.
به اين ترتيب نقشه گرمايي مي تواند كمك بزرگي در فروش بيشتر محصولات از نظر نحوه چيدمان كالاها بكند. به طوري كه محصولات و خدمات راحت تر و بيشتر در معرض ديد عموم قرار بگيرد.

طريقه عملكرد Heatmap


تكنولوژي به كار رفته در دوربين هاي حرارتي، مسير حركتي و رفتاري مشتريان را در طول زمان ثبت مي كنند. اطلاعات به دست آمده از اين الگوي رفتاري به صورت نمودار زماني و آمار مكاني در طيف رنگي مختلف قرمز، آبي، سبز، زرد و ... نمايش داده مي شود.
هر كدام از اين رنگ ها با توجه به پارامترهايي كه قبلا در نرم افزار تعريف شده است، معنا مي شوند. به عنوان مثال رنگ قرمز نشان مي دهد كه تراكم جمعيت و بازديد در آن نقطه از همه بيشتر است. رنگ آبي نشان مي دهد در آن نقاط كمترين بازديدها صورت گرفته.
علاوه بر نمايش آماري به صورت نقشه، نمودارهاي روزانه، هفتگي و ماهانه نيز ارائه مي شود. نمودار روزانه تراكم جمعيت در هر ساعت را نشان مي دهد. اما نمودار هفتگي و ماهانه تراكم جمعيت در هر روز را نشان مي دهد. به اين ترتيب اعداد به دست آمده در هر ساعت و هر روز مي تواند در بهبود خدمات كمك كند. بنابراين مشخص مي شود نيرو ها در چه ساعاتي در چه روزهايي در هفته و در چه مكان هايي بهتر است بيشتر حضور يابند. همچنين مي توان تعيين كرد، محصولات مورد نظر در كدام قسمت هاي بخش تجاري چيده شوند. 

مزيت نقشه حرارتي

 

  • بهره گيري از heat map براي نحوه چيدمان كالا ها و تعيين محل هاي پرتردد و كم تردد در فروشگاه ها
  • زمانبندي و برنامه ريزي براي فروش كالا ها و تبليغات و نمايش محصولات در مكان هاي پر فروش
  • تغيير دكوراسيون فروشگاه براي بازديد بيشتر افراد در بخش هاي پر رفت و آمد

 

نكته در مورد دوربين هاي Heat Map


يك موضوعي در مورد دوربين هاي مداربسته حرارتي كه دانستن آن مهمه، اين است كه نقشه حرارتي مربوط به تراكم رفت آمد افراد مي باشد. اين دوربين ها هيچ ربطي به تغييرات دمايي هوا و دوربين هاي termal ندارد.

 

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مدار بسته 
 

مزايا و معايب استاندارد ONVIF

 

مزاياي ONVIF:

مزيت اصلي استاندارد ONVIF، آزادي عمل براي انتخاب سخت افزار از هر سازنده اي است كه با اين استاندارد كار مي كند. ديگر كاربر وابسته به يك راه حل و تكنولوژي اختصاصي و منحصر به فرد نيست.

استانداردسازي ارتباطات بين تجهيزات  دوربين مداربسته  تحت شبكه و امكان دسترسي تمام سازندگان به فن آوري ارتباطي ONVIF، دغدغه اصلي اين صنعت را در مورد امكان عدم هم خواني روتكل دوربين هاي مدار بسته از بين برده است و باعث سهولت در تعمير، نگهداري و توسعه ي سيستم نظارت تصويري تحت شبكه شده است.

معايب ONVIF:

ONVIF استاندارد جديدي است كه علاوه بر مزاياي خود داراي معايبي نيز دارد. دو فاكتور مهم در انتخاب تجهيزاتي كه با استاندارد ONVIF كار مي كنند عبارتند از:

  1. كيفيت و بهره وري اجراي پروتكل ONVIF يك سازنده
  2. تضمين ميزان كيفيت ادغام بين اجراي پروتكل ONVIF و پروتكل سازنده

ممكن است هنگام استفاده از يك نرم افزار، برخي از ويژگي ها و ارتقاسازي هاي دوربين مداربسته IP موجود نباشد. براي استفاده بهينه از اين ويژگي ها ممكن است نياز باشد تا نرم افزار اختصاصي خود سازندگان را به كار گرفت و يا نرم افزاري را انتخاب كرد كه اين ارتقاسازي را پشتيباني كند.

 بيشتر بخوانيد: هايك ويژن

خصوصيات ONVIF:

  1. پيكر بندي شبكه
  2. كشف دستگاه
  3. مديريت دستگاه
  4. تنظيمات رسانه اي
  5. مشاهده زنده
  6. مديريت رويداد
  7. كنترل دوربين PTZ
  8. تحليلگر تصوير
  9. امنيت

نسخه ي دوم اين استاندارد، شامل فرمت هاي ذخيره سازي همچون: MPEG-4  ، H.264 ،  SOAP ، RTP و غيره مي باشد.

 

 

قبل از اقدام براي تعمير آسانسور بخوانيد!

۲۶ بازديد

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

 

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

۲۲ بازديد

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

 

 

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

۲۱ بازديد

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/07/iranelectric-aras-poster.jpg

محصول جديد كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس ميباشدمدل ارس سفيد جديدترين محصول توليد شده شركت ايران الكتريك ميباشد و همگام با آخرين متد طراحي روز ميباشد كه در فضاهاي مدرن و تمامي سبك هاي طراحي داخلي و دكوراسيون داخلي مخلتف قابل استفاده است.

كليد و پريز ارس سفيد داراي مكانيزم جديد منطبق با استاندارد هاي روز دنيا با قاب دور سفيد و مياني سفيد از سري كليد و پريز هاي اقتصادي و ساده و مقرون به صرفه ميباشد. قيمت كليد پريز ارس بسيار ارزان ميباشد و شايد بتوان گفت يكي از ارزان ترين مدل كليد و پريز ميباشد

ارس , حس خوب سادگي

اين سري از كليدوپريز داراي ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود. اين نوع كليد و پريز ها داراي مكانيزم برليان هستند كه توليد شده از پلي كربنات و مقاوم بوده و داراي كنتاكت هاي برنجي ميباشد.

همچنين به زودي مدل ارس در رنگ هاي بژ – زغال سنگي – نقره اي توليد خواهد شد. در حال حاضر ارس با قاب لوكس و لاكچري طرح متال طلايي موجود ميباشد.

 

 

آموزش طراحي لباس

۲۳ بازديد

آموزش طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس  پس از اين دوره ، تعدادي از خانه هاي طراحي شروع به استفاده از هنرمندان طراحي لباس براي ايجاد الگوهاي لباس كردند. الگوها در اختيار مشتري قرار مي گيرد و در صورت تمايل مي تواند آنها را سفارش دهد. در اين دوره بود كه به جاي سيستم قبلي كه در آن لباس هاي كامل دوخته مي شد ، سنت الگو معرفي شد و سپس دوخت شروع شد

 

 

آموزش طراحي لباس پوشاك يكي از مواردي است كه از گذشته تا به امروز مورد نياز است و به مرور زمان مي تواند وجود داشته باشد. همانطور كه در حال حاضر يك لباس خاص براي هر گروه سني و اندازه وجود دارد. طراحي لباس نوزاد ، طراحي لباس عروس ، طراحي لباس شنا ، طراحي لباس تجاري ، طراحي مانتو ، طراحي لباس ورزشي ، طراحي لباس فيلم و طراحي لباس تئاتر و ... اين را تاييد مي كنم. بنابراين ، با تحصيل در زمينه اي مرتبط با طراحي لباس و لباس ، بيش از گذشته حضور خواهيد داشت و وضعيت مد در جهان دائما در حال بهبود است.

 

آموزش طراحي لباس  بنابراين ، نه تنها در ايران ، بلكه در كل جهان ، علاقه مشتاق مشتريان در اين زمينه جلب شده است. و فقط براي كساني كه در اين زمينه تجربه و استفاده مي كنند ، هميشه يك بازار كار معتبر و واقعاً خوب براي آموزش طراحي لباس براي معمار آينده كه به طراحي ، طراحي لباس و طراحي جلد علاقه دارد ، وجود دارد.

با گذشت زمان ، مفهوم طراحي مد به موارد ديگري مانند لوازم جانبي جواهرات مد ، كيف ، كفش و غيره تبديل شد. آموزش طراحي لباس در آموزش طراحي لباس يكي از اين موارد است. طراحي لباس را مي توان هنر خلق لباس تعريف كرد. در واقع ، طراحي مد با طراحي لباس فاصله دارد. طراحي مد جديد به يك صنعت تمام عيار تبديل شده است و به عنوان يك گزينه شغلي در سراسر جهان پذيرفته شده است. به غير از طراحي ، تعدادي از گزينه هاي شغلي ديگر نيز وجود دارد كه در طول زمان در صنعت ظاهر شده است.

 

 

زمينه طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  ريشه هاي طراحي مد به سال 1826 برمي گردد. اعتقاد بر اين است كه چارلز فردريك اولين طراح مد جهان از سال 1826 تا 1895 بوده است. او بود كه سنت خانه هاي مد را آغاز كرد و با خود گفت كه چه نوع لباسي براي آنها مناسب است.

.

 

پاريس پايتخت مد است

كلاس طراحي لباس در آغاز قرن بيستم ، تحولات جديد مد در پاريس رخ داد و از آنجا به ساير نقاط گسترش يافت. قبل از سفر به ديگر نقاط جهان ، طرح هاي جديد لباس را مشاهده كرده ايد. متولد پاريس. به عبارت ديگر ، پاريس به عنوان پايتخت مد ظاهر شد. در اواسط قرن بيستم ، توليد لباس هاي روزمره آغاز شد. توليد بيشتر افزايش يافت و مردم شروع به انتخاب لباس هاي بيشتر كردند. در اواخر قرن بيستم ، آگاهي از مد در بين مردم افزايش يافت و به جاي تكيه بر روند بازار ، آنها شروع به انتخاب لباس براي خود بر اساس راحتي و استايل خود كردند.

 

 

در آموزش طراحي لباس چه مي گذرد؟

كلاس طراحي لباس  همانطور كه گفته شد ، طراحي لباس به طور گسترده به عنوان يك گزينه شغلي پذيرفته شده است و بنابراين به شغلي شاد و سودآور نياز دارد. طراحي لباس در حال حاضر يك صنعت 3000 دلاري در جهان است و روز به روز در حال پيشرفت است. آموزش طراحي لباس و طراحي مد در سراسر جهان گسترش يافته است و من هر دوره آموزشي طراحي لباس را در زمينه هاي مختلف ارائه كرده ام تا وارد بازار جذاب و پرسود مد شوم. تعداد دانشجوياني كه طراحي لباس را حرفه اي جدي مي دانند و در دوره هاي مشابه آموزش طراحي لباس شركت كرده اند ، در طول اين سالها افزايش يافته است.

 

كلاس طراحي لباس  تفاوت بين طراحي مد جديد و طراحي مد در گذشته

يك تخصص جديد در طراحي مد وجود دارد و هر دوره آموزشي خدمات متفاوتي از لباس هاي مختلف ارائه مي دهد. چندين گزينه براي انتخاب طراح لباس وجود دارد ، از جمله لباس زير ، لباس شنا ، لباس زنانه ، لباس عروس ، لباس كودكان ، لباس مردانه ، كفش ، كيف هاي دستي و ... تعداد زيادي فرصت شغلي براي آنها ، از جمله كار در آموزش و پرورش. طرح. آنها همچنين در آموزش طراحي لباس با شركت هاي پوشاك جديد و خانه هاي مد همكاري مي كنند. آنها همچنين ممكن است متناسب با سليقه بازار انبوه در منسوجات شركت كنند. ساير گزينه هاي شغلي طراحان لباس ممكن است در فروشگاه هاي تخصصي ذكر شود.

 

نكته:

كلاس طراحي لباس  پيشرفت هايي در طراحي مد ايجاد شده است تا مسيرهاي شغلي ديگري مانند مدل مو ، آرايشگاه ، آرايشگاه ، مشاوران مد ، عكاسان مد ، وبلاگ نويسان و موارد ديگر را ايجاد كند.

 

يكي ديگر از تغييرات مهم كه در صنعت طراحي لباس در چند وقت اخير اتفاق افتاده ، افزايش استفاده از رايانه و فناوري است. افزونه بسته نرم افزاري طوري طراحي شده است كه به راحتي و به سرعت در طراحان طراحي و ساير موارد توليد لباس به طراحان دسترسي پيدا كند ، به طوري كه در آموزش طراحي لباس جانبازان خود به طور كلي با آن آشنا شويد.

 

كلاس طراحي لباس  طراحي لباس نيز به عنوان يك تجارت رشد كرده است. طراحان نه تنها در زمان خود بلكه در سطح بين المللي نيز مشهور شدند. تعداد نمايشگاه ها و شركت هاي مد در موارد جديد به طور چشمگيري افزايش يافته است. با يادگيري طراحي لباس هاي معتبر مانند مدرسه جانبازان خود ، از be استفاده كنيد.

منبع :

https://www.driveing.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3/

 

 

 

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

۲۳ بازديد

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ و نرده سازي در ايران پيشرفت بالايي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي ليزري ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي ويلايي را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

البته انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

درب طرح چوب ( آهني ) زيبايي ساختمان شما را دو چندان مي كند

 

درب طرح چوب ( آهني ) اولين عنصر دكوراتيوي است كه ببينده به ان مي نگرد. در واقع وجود درب طرح چوب ( آهني ) شيك و مدرن سبب مي شود تا ارزش و نماي خانه شما نيز بيش از پيش زيبا تر جلوه كرده و باارزش تر شود. در صورتي كه در كوچه قدم بزنيد و نگاهي به درب طرح چوب ( آهني ) ساختمان ها بياندازيد متوجه مي شويد كه وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و زيبا چقدر روي ديد شما و نماي خانه موثر است.

با وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و مدرن مي توانيد خانه خود را به يك نماد در كوچه تبديل كنيد. درب طرح چوب ( آهني ) در طرح ها و مدل هاي مختلفي موجود است كه شما مي توانيد هر يك از طرح هاي زيبا و خاصي را كه دوست داريد براي خود داشته باشيد براي اين امر كافيست تصوير درب طرح چوب ( آهني ) مورد نظر را به كارشناسان فروش ما در حفاظ سازه بفرستيد. كارشناسان ما نه تنها از نقطه نظر زيبايي بلكه نكات امنيتي را نيز براي درب طرح چوب ( آهني ) خانه شما در نظر مي گيرند تا خريد شما خريدي هوشمندانه باشد.

درب طرح چوب ( آهني ) خانه در طرح هاي فرفورژه يا درب طرح چوب ( آهني ) طرح چوب و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) برش ليزري يا درب طرح چوب ( آهني ) و درب پاركينگ مدرن و كلاسيك و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) جنوبي يا شمالي و يا درب طرح چوب ( آهني ) ويلايي يا خانه باغ و تك لنگه و يا درب طرح چوب ( آهني ) دولنگه يا سه لنگه و... تقسيم مي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

خط افقي و عمودي در تلويزيون سوني، الجي و سامسونگ

۳۷ بازديد

خط افقي و عمودي در تلويزيون سوني، الجي و سامسونگ

وقتي خطوط افقي يا عمودي روي صفحه تلويزيون ظاهر مي شوند، با آزمايش تصوير تلويزيون، بررسي اتصالات كابل ها و بررسي عملكرد صحيح تلويزيون هاي خارجي، دليل اصلي را شناسايي كنيد. بررسي كنيد كه خطوط افقي يا عمودي روي صفحه تلويزيون متحرك مي باشند يا دائمي؟

اگر خطوط متزلزل مي شوند، منبع ورودي كابل اتصال را بررسي كنيد تا ببينيد كه به درستي وصل شده اند. كابل ها را جدا كرده و دوباره وصل كرده و تصوير را بررسي كنيد.

كانال هاي مختلف تلويزيون را بررسي كرده و ببينيد كه خطوط عمودي يا افقي روي همه كانال ها وجود دارد. اگر اين اين بود، ورودي هاي مختلف تلويزيون را هم امتحان كنيد تا مطمئن شويد كه خطوط در همه آن ها ديده مي شوند يا خير.

اگر خطوط در همه ورودي ها وجود دارد، يك بررسي تصوير را اجرا كنيد.

نحوه بررسي تصوير تلويزيون سامسونگ

براي بررسي تصوير در تلويزيون سامسونگ گزينه HOME يا MENU را روي ريموت كنترل فشار دهيد، بعد از منوي ظاهر شده مسير زير را انتخاب كنيد.

پشتيباني> خود بررسي> آزمايش تصوير

Settings> Support> Self Diagnosis> picture test

تلويزيون شما اسكن خود را شروع مي كند. تصوير تستي روي صفحه تلويزيون شما ظاهر مي شود. اگر در تصوير نمايش داده شده شاهد خطوط عمودي روي صفحه تلويزيون سامسونگ و يا خطوط افقي بوديد بايد از يك كارشناس براي بررسي اشكال و تعمير تلويزيون سامسونگ خود كمك بگيريد. سرويس تي وي سال هاست كه تعمير تلويزيون سامسونگ را در سريع ترين زمان ممكن انجام ميدهد و با وجود اينكه نمايندگي تلويزيون سامسونگ ناست توانسته است در سال هاي گذشته به صدها هزار نفر از مشتركين سامسونگ كه ضمانت تلويزيون آن ها به پايان رسيده است خدمات ارائه كند.

نحوه بررسي تصوير تلويزيون ال جي

براي بررسي تصوير در تلويزيون ال جي گزينه HOME يا MENU را روي ريموت كنترل فشار دهيد، بعد از منوي ظاهر شده مسير زير را انتخاب كنيد.

به منوي تنظيمات> تصوير> بررسي تصوير برويد.

Settings > Picture> pictur test

اگر در تصوير نمايش داده شده شاهد خطوط عمودي روي صفحه تلويزيون ال جي و يا خطوط افقي بوديد و ضمانت تلويزيون شما به پايان نرسيده، بايد از نمايندگي تلويزيون ال جي براي تعمير تلويزيون ال جي خود كمك بگيريد و اگر ضمانت تلويزيون شما با پايان رسيده است ميتوانيد از طريق تماس تلفني و يا به صورت آنلاين درخواست خود را در سرويس تي وي ثبت كنيد تا متخصصين ما در سريع ترين زمان ممكن براي هماهنگي با شما تماس بگيرند.

نحوه بررسي تصوير در تلويزيون سوني

دكمه MENU را در ريموت كنترل فشار دهيد؛ بعد به مسير زير برويد:

Apps> Help

در زير Top support solutions گزينه Problem diagnosis را انتخاب كنيد. اگر اين گزينه را نداريد به مرحله بعد برويد.

مسير زير را انتخاب كنيد:

Picture> Sound symptoms

بعد گزينه start را انتخاب كنيد. تلويزيون شما گروه اي از تصاوير و صداها را براي آزمايش صفحه نمايش و صدا پخش مي كند.

براي لغو بررسي تصوير، دكمه Back را در ريموت كنترل فشار دهيد.

در پايان آزمون روي صفحه تلويزيون شما پيامتست تصوير و صدا كامل است!ظاهر مي شود.

گزينه Finish را براي پايان بررسي تصوير تلويزيون سوني انتخاب كنيد.

براي تكرار بررسي تصوير، گزينه Restart the test يا Start again را انتخاب كنيد.

ما در سرويس تي وي سالهاست كه خدمات تلويزيون سوني را به مراجعين تلويزيونات سوني ارائه ميكنيم و اگر براي تعمير تلويزيون سوني خود به كمك نياز داشتيد كافيست به صورت آنلاين و يا تلفني درخواست خود را ثبت كنيد تا متخصصين ما در سريع ترين زمان ممكن براي هماهنگي با شما تماس بگيرند. اگر ضمانت تلويزيون شما به پايان نرسيده ميتوانيد با نمايندگي تلويزيون سوني تماس بگيريد تا بدون دريافت هزينه اشكال تلويزيون شما را حل كنند.

اگر خطوط در همه كانال ها ظاهر مي شوند اما نه در همه ورودي ها و برنامه ها:

در اين حالت، مسئله به احتمال زياد خود تلويزيون است امكان دارد ورودي كابل ها شل يا خراب شده باشند و در نتيجه به احتمال زياد به خدمات تعمير تلويزيون نياز داشته باشد.

قبل از درخواست خدمات تعمير، سعي كنيد تلويزيون را به تنظيمات كارخانه برگردانيد. اين به شما كمك مي كند تا مشخص كنيد اشكال از نرم افزار يا سخت افزار است. براي اين كار به منو زير برويد:

Settings > General

گزينه Reset to Initial Settings را كليك كنيد.

براي ريست تلويزيون، دستورالعمل هاي نمايش داده شده را دنبال كرده و بعد تلويزيون را دوباره راه اندازي كنيد.

توجه: در مراحل رسيت تلويزيون از شما رمز تلويزيون درخواست مي شود. اگر رمز را تغيير نداده باشيد به صورت پيش فرض 0،0،0،0 يا 1،2،3،4 خواهد بود.

خيلي از مواقع دليل خطوط عمودي يا افقي در صفحه تلويزيون، قطع شدن اطلاعات تصوير به علت اشكالات است كه بر اثر كاركرد طولاني مدت تلويزيون و يا عواملي مثل ضربه خوردن به تلويزيون به وجود مي آيند. بعضي از مواقع اشكال ظاهر شدن خطوط افقي و عمودي روي تصوير تلويزيون، قابل تعمير بوده و بعضي از مواقع تنها راه چاره تعويض پنل تلويزيون است كه هزينه زيادي در بر خواهد داشت و گاهي مقرون به صرفه نيست؛ اما در هر صورت كار تعويض پنل تلويزيون بسيار حساس است و بايد حتما توسط تعميركار متخصص و مجرب انجام شود.