معرفي ماهنامه عروسك سخنگو

۶۳ بازديد

cnoh_k1.jpg 

در اين نشريه بخش‌هاي گوناگوني مانند سر مقاله، شعر، آشنايي با نويسندگان امروز و داستان در دو حوزه تاليف و ترجمه به چاپ مي‌رسد. شعرها از دست‌اندركاران نشريه يا شاعران جوان است. معرفي نويسندگان امروز با هدف آشنايي مخاطب كودك و نوجوان با نويسندگان موفق، با عنوان هاي گوناگون «روشنفكران كوچك دانش‌آموز»، «كودكي نويسندگان امروز»، «مصاحبه با نويسنده» و «كلاس» به چاپ مي‌رسد. آثار و دست‌نوشته‌هاي مخاطبان شامل نقاشي، داستان، شعر ترجمه و نامه است. صفحه‌هاي پشت جلد اين نشريه به نقاشي كودكان اختصاص دارد. نشريه در قطع رقعي، با جلد مقوايي، حدود 1?? صفحه به صورت سياه و سفيد به چاپ مي‌رسد.

 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

۷۳ بازديد

انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم برند سازي شخصي در انتخابات جهت كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/i4C6jمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————-
 
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ در پي درج مطلبي با عنوان يك بام و دو هواي وزارت كشور در روزنامه آرمان سيد سلمان ساماني
 
سخنگوي وزارت كشور اعلام كرد؛سخنان مطروحه از سوي اينجانب در راستاي كليات لايحه جامع انتخابات بوده و اهم صلاحيت هاي عمومي
 
اختصاصي داوطلبان در اعلام خبر، درمورد مسلمان و اقليتهاي ديني نيز بيان گرديده است. از اين رو در مطالب اعلامي از سوي اينجانب ثنويتي
 
وجود نداشته و هيچ تناسبي بين تيتر مذكور با توضيحات ذيل اين تيتر به الحاظ ادبي مشاهده نمي شود و بكارگيري اين عبارت صحيح نمي باشد.
 
لذا دستور فرمايند حسب قانون مطبوعات نسبت به درج دقيق خبر و اصلاح تيتر گزارش طبق رسالت روزنامه نگاري اقدام نمايند.
 
 
 
بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس


لطفا فيلم مشاور رسانه اي وخبري چگونه بايد براي كانديداي انتخاباتي  عمل كند در آپارات https://www.aparat.com/v/WSbDqمشاهده فرماييد.


 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم براي راي آوردن در انتخابات چه كنيم؟ دكتر مير پاسخ اين سوال را ميدهد در آپارات https://www.aparat.com/v/NcobEمشاهده فرماييد.


 

به عنوان يك استراتژيست و مشاور انتخاباتي توصيه اكيد مي كنم هميشه يادمان باشد . عالم و آنچه در آن‌است و مخصوصا انسان‌هايي كه در
 
آن زندگي مي‌كنند نه باخود و نه با ديگري و نه با ماقبل و نه با ماقبل خود و نه….. هرگز برابر نيستند.   جهان يك چيز است و زندگي در اين جهان
 
چيز ديگر. زندگي آن است كه ميان انسان‌ها وجود دارد؛ و جهان چيز كاملا ديگري است كه به باور مازيار مير ، امروز موضوع بزرگ‌ترين نگراني‌ها و
 
آشكارترين ترديدهاي نسل بشر است پس بسيار بسيار مراقب باشيد.
 
————————————————————————————————————————————————————-
لطفا فيلم ترسيم وتحرير بوم انتخاباتي براي نامزدهاي مجلس توسط دكتر مازيار مير در آپارات https://www.aparat.com/v/N8Sgqمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————–
 
 

مشاورين انتخاباتي

An Outsider in the White House: Jimmy Carter, His Advisors, and the Making of American Foreign Policy

يك خارجي در كاخ سفيد: جيمي كارتر ، مشاوران وي و سياست گذاري سياست خارجي آمريكا

دكتر مازيارمير استراتژيست و مشاور عالي انتخاباتي

 

بررسي لوازم استوك جنسيس سدان

۶۴ بازديد

بررسي لوازم استوك جنسيس سدان

 

 جنسيس سدان از ديگر محصولات با كيفيت و موفق ساخته شده توسط شركت خودرو سازي هيونداي مي باشد كه با ورود خود در بازار هاي جهاني به فروش خوبي دست پيدا كرد و سود كلاني را براي شركت هيوندا به ارمغان آورد. با رواج خودرو جنسيس سدان در جهان و ايران، نياز به قطعات نو و بعد ها نياز به لوازم استوك جنسيس سدان احساس شد.

نگاهي به لوازم استوك جنسيس سدان

 لوازم استوك جنسيس سدان را شايد نسبت به ديگر قطعات استوك اتوموبيل هاي مختلف مي توان راحت تر پيدا كرده و خريداري نمود.

 خودرو جنسيس سدان، اتوموبيلي خوش ساخت است كه در بسياري از نقاط جهان داراي طرفداراني مي باشد و البته بايد ذكر شود كه خودروي بسيار گران قيمتي محسوب مي شود.

 همچنين به دليل گران قيمت بودن لوازم اين خودرو و همينطور تمايل خريداران به كم هزينه كردن براي خريد محصولات، لوازم استوك جنسيس سدان در ايران و حتي در جهان داراي بيشترين خريد و فروش مي باشند.

 همانطور كه گفته شد بازار خريد و فروش لوازم استوك جنسيس سدان در ايران بسيار پر جنب و جوش است و درصد كثيري از صاحبان خوردو جنسيس سدان از لوازم استوك استفاده مي كنند.

 دليل اين كار مشخص است، قطعات اصل خودرو جنسيس سدان كره اي هستند و از خارج به داخل كشور وارد مي شوند به همين دليل از قيمت بالايي نيز برخوردار هستند. البته كشور هاي ديگر هم به ساخت و توليد قطعات اين خودرو دست زده اند و كيفيت آن ها كم از كيفيت قطعات كره اي نيست، چه بسا بيشتر هم باشد.

 با توجه به فروش لوازم استوك جنسيس سدان كه در بازار پيدا مي شوند، مي توان اينگونه برداشت كرد كه اين نوع قطعات از ساختار محكم و خوبي برخوردار هستند.

مواد و ساختار قطعات يدكي خودرو جنسيس سدان

 معمولا شركت هاي خودرو سازي زماني كه يك محصول را مي سازند يا يك قطعه خاصي را مي سازند، مواد استفاده شده براي ساخت آن قطعه را بر روي كاور محصول درج نمي كنند.

 به دليل رقابتي كه در اين صنعت وجود دارد هيچ يك از شركت ها خودرو سازي دوست ندارند كه رقيبان آن ها از مواد مورد استفاده در لوازم مطلع گردند. اما از اين مطمئن هستيم كه فولاد استفاده شده در قطعات خودرو از جمله فلزات درجه يك در جهان مي باشد.

4rrv_x9.jpg

لوازم استوك جنسيس سدان

 لوازم استوك جنسيس سدان كه در كشور موجود مي باشند نيز از اين فولاد ساخته شده اند اما نبايد لغت استوك خريداران و يا صاحبان خودرو را به اشتباه بياندازد.

 لوازم استوك جنسيس سدان با توجه به درجه كيفيت آن ها به انواع مختلفي تقسيم مي شوند. افراد متقاضي اين محصولات مي توانند با توجه به منابع مالي خود يا هر ايده ديگري كه دارند، لوازم استوك جنسيس سدان را خريداري نمايند.

 شركت هيوندا بر سر كيفيت محصولات خود سختگيري زيادي اعمال مي كند تا خودرويي هر چه امن تر و كامل تر نسبت به ديگر شركت هاي اتوموبيل سازي توليد شود. به همين دليل قطعات ساخت اين شركت حال چه نو باشند يا لوازم استوك جنسيس سدان از كيفيت قابل قبولي برخوردار هستند.

 در رابطه با كارايي لوازم استوك جنسيس سدان مي توان گفت با توجه به كيفيت خوبي كه توسط شركت هيوندا اعمال شده اين لوازم از دوام و همچنين استحكام بالايي برخوردار مي باشند.

 همينطور شركت هايي كه اين قطعات را توليد مي كنند بايد زير نظر و تحت ليسانس كره جنوبي باشند. اين شركت ها معمولا بر روي كاور محصولات خود اينگونه مشخصات را مي نويسند اما اگر قطعه اي نو يا لوازم استوك جنسيس سدان كه خريداري مي كنيد اطلاعات محصول بر روي آن درج نشده بود لطفا در خريد آن عجله نكنيد و بيشتر درباره آن تحقيق كنيد.

 

لوازم استوك جنسيس سدان

 بعضي از قطعات طوري ساخته شده اند كه نه تنها صاحبان خودرو جنسيس سدان بلكه بر روي بسياري از خودرو هاي ديگر هم مي توان آن ها را استفاده نمود. حال چون قطعات نو خيلي گران هستند افراد مي توانند از لوازم استوك جنسيس سدان استفاده كنند.

 كارايي لوازم استوك جنسيس سدان به خاطر دست دوم بودن چيزي از كيفيت آن كم نمي كند بلكه برخي قطعات حتي بعد از استفاده عملكرد بهتري از خود نشان مي دهند.

 لوازم استوك جنسيس سدان را براي خريد حتما با داشتن آگاهي و اطلاعات كافي انجام دهيد چرا كه برخي افراد سود جو لوازم تقلبي و يا بي كيفيت را به جاي لوازم با كيفيت استوك مي فروشند و باعث خرابي خودرو مي شوند و خريداران به اجبار بايد هزينه اي چند برابر در آينده براي وسيله نقليه خود پرداخت نمايند.

قيمت لوازم استوك جنسيس سدان

 در سال هاي اخير و با پر تلاطم شدن بازارهاي اقتصادي به خصوص در ايران قيمت بسياري از محصولات چه قطعات صنعتي يا مواد غذايي رشد زيادي كرده اند و لوازم استوك جنسيس سدان هم از اين مسائل جدا نيستند.

 البته شما مي توانيد لوازم استوك جنسيس سدان را با قيمت هاي مختلفي در بازار پيدا كرده و خريداري نماييد اما مانند بسياري از ديگر محصولات آن ها نيز داراي درجه بندي هايي از نظر كيفيت و كارايي هستند كه قيمت ها بر اساس اين عناصر اعمال مي شوند.

 پس شما نمي توانيد يك قيمت ثابت براي لوازم استوك جنسيس سدان پيدا كنيد، بهترين كار براي خريد قطعات استوك اين است كه به يك فروشگاه معتبر مراجعه كرده و از آنجا اقدام فرماييد.

 

لوازم استوك جنسيس سدان

 همچنين به غير از مراجعه حضوري بيشتر افراد با جستجوي اينترنتي لوازم مورد نياز خودرو را خريداري مي كنند. اينكار از جهات گوناگوني بهتر است چرا كه هم خريداران مي توانند راحت تر لوازم استوك جنسيس سدان را فقط با چند كليك پيدا كنند و هم از دردسر هاي خريد هاي حضوري راحت مي شوند.

 سايت هايي مشغول به فعاليت هستند كه خريد لوازم استوك جنسيس سدان را با قيمت مناسب و ارسال سريع پشتيباني مي كنند اما خريداران براي خريد از اين سايت ها بايد هميشه گارانتي محصولات را چك كنند تا بعد از خريد به مشكل بر نخورند.

 شما مي توانيد براي خريد يا دريافت اطلاعات لوازم هيوندا بر روي خريد لوازم هيوندا كليك كرده و از جديد ترين محصولات با خبر شويد.

 

ورق كامپوزيت در تابلوسازي

۷۳ بازديد

ورق كامپوزيت در تابلوسازي

ورق كامپوزيت ورق‌هايي است كه به صورت لايه لايه از مواد مختلف تشكيل شده است كه هر كدام به منظور خاص و جداگانه‌اي در ساختار اين ورق قرار گرفته اند. امروزه با گسترش استفاده از كامپوزيت‌ها، استفاده از ورق‌هاي كامپوزيتي به خصوص در نماي ساختمان ها و دكوراسيون خارجي بالاخص تابلوسازي افزايش چشم گيري يافته است. ورق آلومينيومي به طور مثال، از دو لايه آلومينيوم و يك هسته‌ي مركزي كه معمولاً پليمري است تشكيل شده است. آلومينيوم به دليل شكل پذيري بالا و پايين بودن وزنش، هم چنين به خاطر اين كه دچار زنگ زدن و خوردگي نيز نمي‌شود، استفاده‌ي فراواني در كامپوزيت‌ها دارد. هم چنين آلومينيوم ظاهر جذاب و دلپذيري دارد كه از ديگر مزيت‌هاي اين فلز به حساب مي‌آيد. لايه مركزي يا هسته كه معمولاً از جنس پليمر است، براي عايق كردن ورق‌ها در برابر دما و آلودگي‌هاي صوتي قرار داده مي‌شود. البته جنس پليمر يا پلاستيك در برابر حريق و آتش سوزي مقاوم نيست كه اين موضوع باعث شده در مواردي از هسته‌هاي سنگي به جاي پليمر يا پلاستيك در ورق‌هاي كامپوزيتي استفاده شود. هم چنين پليمرهاي ضد حريق نيز توليد شده كه در برابر آتش سوزي مقاوم هستند. اين پليمرها FR يا Fire Resistance (مقاوم در برابر آتش سوزي) نام دارند.

پلي اتيلن نام پليمر مشهوري است كه از آن به عنوان هسته‌ي ورق‌هاي كامپوزيتي به دفعات زياد استفاده مي‌شود. اين ماده به دليل انعطاف پذيري بالا به طراحان اجازه مي‌دهد تا طرح‌هاي بسيار پيچيده‌اي را طراحي و اجرا كنند. تنها نقطه ضعف اين ماده شيميايي آن است كه در برابر آتش سوزي و حريق مقاومت چنداني ندارد. بين 3.5 تا ? كيلوگرم وزن دارد كه براي استفاده در نما و كاهش بار مرده بسيار مناسب است. هم چنين اين كم بودن وزن باعث مي‌شود تا نما در برابر حوادثي هم چون زلزله عملكرد قابل قبولي داشته باشد. با استفاده از فناوري جديد و به كار بردن فناوري نانو در ساخت ورق كامپوزيت‌هاي نما قابليتي در آن‌ها به وجود آمده ديگر دود و گرد و غبار آن‌ها را كثيف نمي‌كند. به اين ورق‌هاي كامپوزيتي اصطلاحاً خودشو نيز گفته مي‌شود. البته اين ورقه‌هاي كامپوزيتي تنها در نما و دكوراسيون ساختمان و تابلوسازي كاربرد ندارند و در بسياري از طراحي‌هاي ديگر، حتي در ماشين‌ها نيز كاربرد دارند.

ورق كامپوزيت آلومينيوم چيست؟

ورق كامپوزيت آلومينيوم متشكل از سه لايه شامل دو لايه ورق از جنس آلومينيوم به ضخامت ? تا ?/? ميليمتر و يك لايه از مواد پلي اتيلني به ضخامت ? الي ? ميليمتر مي باشد لايه خارجي داراي يك پوشش آستر اپوكسي رزين و يك لايه PVDF جهت تثبيت رنگ مي‌باشد. روي سطح ورق كامپوزيت آلومينيوم با يك لايه فيلم محافظت مي‌شود.

cj5t_z9.jpg

ورق كامپوزيت آلومينيوم با توجه به ضخامت , نوع آلياژ آلومينيومي لايه ها , نوع رنگ بكار رفته در پوسته بيروني و نوع مواد بكار رفته در لايه مياني تنوع وسيعي را به ورق هاي مذكور مي دهد كه هر كدام از انواع آن كيفيت و كاربرد معيني را دارا مي باشد.

ميزان خلوص آلومينيوم  ورق كامپوزيت براي نماي خارجي ??? و براي نماي داخلي ??? ميباشد.با توجه به اينكه ورق كامپوزيت در نماي خارجي سالها و در فصول مختلف در معرض تغييرات آب و هوايي است ، ميبايست ميزان آلومينيومي بيشتري داشته باشد و به اصطلاح سنگينتر باشد.

مقاومت نسبت به تغييرات آب و هوايي محيطي ( رطوبت , حرارت و اشعه خورشيد ) يكي از برجسته ترين خصوصيات ورق هاي آلومينيوم كامپوزيت در مقابل شرايط محيطي مي باشد, در كشورهاي گرمسير و مرطوب ورق آلومينيوم كامپوزيت بي رقيب مي باشد, بدليل وجود پلي اتيلن فشرده در مركز دو لايه آلومينيوم, ورق كامپوزيت آلومينيوم بهترين عايق حرارتي مي باشد كه باعث صرفه جويي در اتلاف انرژي در ساختمان مي شود, همچنين به دليل سطح بسيار صاف و صيقلي براي آلومينيوم, اشعه نور خورشيد را باز تابانيده  و كمترين حرارت را از اشعه خورشيد جذب مي نمايد. همچنين ورق آلومينيوم از مقاوم ترين فلزات در مقابل رطوبت مي باشد و زنگ نمي زند و تغيير رنگ آن در مقابل ساير مصالح ساختماني نما كمتر است.

پوشش نماي ساختمان با پانلهاي بزرگ يا كوچك آلومينيومي در ابعاد دلخواه به ضخامت ? ميلي متر متشكل از دو لايه ورق آلومينيوم و هسته داخلي آنها از پلي اتيلن و يا مواد معدني ضد حريق و پوشش رويه از جنس رزينPVDF , اصطلاحاً ورق آلومينيوم كامپوزيت (Aluminum Composite Panels) خوانده ميشود.

 

منبع : تابلو الماس

 

جزوه انتگرال در رياضيات ويژه كنكور سراسري

۶۱ بازديد
&


  • [unable to retrieve full-text content]

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

جزوه انتگرال در رياضيات ويژه كنكور سراسري

 

براي خريد انواع اتصالات ساختماني بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم؟

۶۵ بازديد

براي خريد انواع اتصالات ساختماني بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم؟

 

اگر براي خريد لوله و اتصالات ساختماني به بازار رفته باشيد، حتماً با انواع مختلفي از اتصالات با برندها و جنس هاي مختلف رو به رو شده ايد. همين مسئله امكان دارد شما را دچار سردرگمي بكند. بنابراين بهتر است قبل از خريد اتصالات ساختماني نكات زير را در نظر داشته بگيريد و بعد محصول مورد نظر را در اينترنت سرچ كنيد و از نمونه محصولات ديدن كنيد و بعد تصميم خود را بگيريد.ما براي اين كار فروشگاه اينترنتي چلونگر را به شما پيشنهاد مي دهيم.

  • قبل از خريد، با مهندس و لوله كش ساختماني با تجربه مشورت داشته باشيد. يك لوله كش ماهر مي تواند به راحتي به شما بگويد كه چه نوع اتصالاتي نياز داريد. انتخاب نوع اتصالات در افزايش كيفيت لوله كشي بسيار تاثير دارد.
  • هيچ وقت كيفيت را فداي پول نكنيد! مخصوصا براي لوله كشي ساختمان! زيرا تعميرات لوله كشي در ساختمان ها بسيار سخت و طاقت فرسا و پرهزينه مي باشد. بنابراين با انتخاب لوله  و اتصالات با كيفيت، تا سال ها خيال خود را از لوله كشي ساختمان راحت كنيد.


parp_image1.jpg 

اتصالات برنجي چيست؟

 

برنج از مس و روي تشكيل شده است، در برخي موارد سرب نيز در آن وجود دارد، داراي تنوع بسيار زيادي است، قيمت آن بيشتر از ديگر اتصالات مي باشد، اتصالات برنجي در واقع به شكل اتصالات لحيم كاري مي باشد اما داراي تفاوت هايي در مقدار فشار وارده و اندازه ي دما مي باشند. كه اتصالات برنجي از مقاومت بيشتري در  دما و فشار بالا برخوردار مي باشد.

 

مقاومت در اتصالات برابر با مقاومت در  لوله هاي وصل شده است. جهت اتصالات بايد از مس فسفردار استفاده شود، اما جهت لوله هاي فولادي، برنزي، مسي و اتصالات فولادي و برنزي بايد از نقره استفاده مي شود.

لوله سبز چيست ؟


 

لوله ها جزو جدانشدني و حياتي بخش ساختمان و مسكن هستند كه از اهميت زيادي  برخوردار مي باشند ، با پيشرفت تكنولوژي نوع لوله ها تغيير كرده و نواقص و عيوب لوله هاي قديمي مانند فلزي و پليكا كه اغلب شكنندگي و فرسودگي بود رفع شده اند و نسل جديدي از لوله ها با نام لوله پروپيلن يا لوله سبز توليد و در بازار عرضه شده است ، اين لوله ها به دليل مزيت هاي فراوان كاربرد گسترده اي در بخش ساختمان و انتقال دارند و در اين پست قصد داريم به مواردي مانند تركيبات لوله سبز.


 

لوله سبز يا لوله پروپيلن نسل جديد لوله ها مي باشد كه از مقاومت بسيار بسيار بالايي در برابر فشار ، شكنندگي ، ضربه و حرارت برخوردار هستند ، اين لوله ها اغلب به رنگ سفيد و يا سبز رنگ مي باشند .لوله ها جزو جدانشدني و حياتي بخش ساختمان و مسكن مي باشند كه از اهميت بالايي برخوردار است ، با پيشرفت تكنولوژي نوع لوله ها تغيير كرده و نواقص و عيوب لوله هاي قديمي مانند فلزي و پليكا كه اغلب شكنندگي و فرسودگي بود رفع شده و نسل جديدي از لوله ها با نام لوله پروپيلن يا لوله سبز توليد و در بازار عرضه شده است ، اين لوله ها به دليل مزيت هاي فراوان كاربرد گسترده اي در بخش ساختمان و انتقال دارند.

 

براي خريد لوله و اتصالات بهتر مي باشد از فروشگاه هاي معتبر مانند چلونگر استفاده كنيد زيرا محصولات آن ها معمولا داراي كيفيت بالايي بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن ها خريد كنيد.

 

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

۷۶ بازديد

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيكي باشد كه شامل موبايل، كتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد كه شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است كه هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اكثر كارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از كسب و كارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نكات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نكات كليدي است كه بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت كه به راحتي به كالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يك فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الكترونيكي داشته باشد. اين نماد در واقع يك گواهينامه ديجيتال است كه وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي كند. امكان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يك وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد كه مدارك صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يك فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي كه كامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي كند. در صورتي كه بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده كنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني كه مشتري كالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي كند و بدين ترتيب احتمال كلاهبرداري نيز كم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است كه در اين مورد بايد براي دريافت كالا در ابتدا فاكتور خود را پرداخت كنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري كنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند كه شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت كه اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل كالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از كالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت كنيد. اين گونه قادر به مقايسه كالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب كنيد. كاهش ترافيك، كاهش آلودگي هوا، كاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مكاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند كرد و به حضور فيزيكي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيكي كمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به كسب و كار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري كنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در كسب و كار خود پيدا خواهيد كرد.

 

نرده حفاظ روي ديوار و قيمت هر متر نرده حياط

۶۷ بازديد

نرده حفاظ روي ديوار و قيمت هر متر نرده حياط


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد،

نرده حفاظ روي ديوار است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.


 
انواع حفاظ ديوار


عوامل مؤثر بر انتخاب نرده حفاظ روي ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا كنيم.
كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.
اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 


حفاظ روي ديوار بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.
ويژگيهاي حفاظ ديوار
شما بايد در حين خريد حفاظ ديوار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد حفاظ ديوار حائز اهميت باشند.

 

 

ويژگي هاي حفاظ ديوار

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب حفاظ ديوار است.
همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ ديوار با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 


تراكم و نوع حفاظ ديواري


تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ ديوار به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.
نرده حفاظ ديوار شاخ گوزني
يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع حفاظ ديوار معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

 

حفاظ ديوار سرنيزه اي

يكي از انواع حفاظ ديوار، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

نرده حفاظ ديوار ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.
استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  ساختمان

 

ارتفاع اين نوع از حفاظ ?? تا ??? سانتي متر است.
براي جوشكاري و نصب حفاظ شاخ گوزني ، شاخك هاي حفاظ به روش جوشكاري دوطرفه و الكترود مخصوص اين نوع حفاظ استفاده مي شود.
مقطع برش پيكان هاي حفاظ ? الي ? سانتي متر است .

لازم است براي ساخت از ميلگرد ?? استفاده شود.
حفاظ نرده شاخ گوزني – به گونه اي مي باشد كه حتي اگر سارقان حرفه اي باشند ولي با استناد به نوك تيز و برنده بودن ميلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، امكان رد شدن از حفاظ به هيچ وجه امكان پذير نمي باشد .
يكي از محاسن شركت حفاظ سازه در ساخت اين نوع حفاظ از فولاد با كربن بالا و ميلگردهاي ?? استفاده ميشود و قابليت نصب در هر نوع ديواري را دارا مي باشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  ساختماني

حفاظ نرده شاخ گوزني  دزد گيري مناسب
هم اكنون براي امنيت تمام مراكز تفريحي،مراكز اداري و تجاري ازحفاظ هاي مانند فنس هاي برقي ، قفل الكترونيك ، دوربين مداربسته (حفاظ نا محسوس و قابل رويت) انواع حفاظ ساختمان كه داراي نوكهاي تيز و برنده مي باشند.

مانند حفاظ ليليومي، حفاظ سر نيزه اي،حفاظ بوته اي، حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.

اين نكته رو متذكر بشم كه براي افزايش امنيت ساختمان ، نصب حفاظ را در برنامههاي خود داشته باشيد. و سريعا با كارشناسان شركت حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ ديوار


حفاظ نرده شاخ گوزني  – حصار كشي روي ديوارهاي قلعه ها و ساختمان ها در طول تاريخ تا به امروز گسترش پيدا كرده است و مي توان اظهار داشت كه كه در سال هاي گذشته تنها فقط حفاظ سرنيزه اي موجود بوده است كه استفاده مي كردند .

حفاظ نرده شاخ گوزني  آپارتمان

هم اكنون با توجه به گسترش و مدرن تر شدن زندگي شهري و تنوع انواع حفاظ ها در نوع ساخت و مقاومت هاي مختلف شكل گرفته است.
حفاظ نرده شاخ گوزني  نيز مستثني نبوده و اين حفاظ نيز دچار تغيير شكل گرديد و كاستي هاي خود را كه در نمونه هاي اوليه وجود داشت ، ارتقا داده وهم اكنون از بهترين گزينه هاي حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ روي ديوار محسوب مي شود.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  و موضوع نصب


نوع منازل و ساختمان ها و مراكز تجاري نصب حفاظ بوته اي و حفاظ نرده شاخ گوزني  را تايين مي كند
به طور كلي مي توان روش هاي نصب را با توجه زمين و سطح ديوار كاردر نظر داشت.

كه در اين مبحث مي توانيم آن را شرح دهيم.

ساخت و نصب حفاظ بوته اي وحفاظ نرده شاخ گوزني  با در نظر گرفتن سطح كار
با توجه به امار پروژه اي اجرا شده در سطح كشور توسط شركت حفاظ سازه ??سطح كار يا ديوار ، سنگي بوده و ?? درصد ديوارها فلزي مي باشد .

?) –نصب حفاظ بر روي ديوارهايي با درپوش سخت
در اين متد ابتدا حفره هايي با عمق ?-?? سانت و به اكس ??? متر از يكديگر بر روي سطح ديوار ايجاد شده و ميگرد داخل اين سوراخ ها كوبيده مي شود.

در اصل براي نصب حفاظ نرده شاخ گوزني 
مي بايست اتصال ها به نقاطي صورت بگيرد كه از نظر استحكام داراي قدرت بالا بوده.
ميخ ها استفاده شده بين دو ميلگرد طولي كه مابين حفاظ نرده شاخ گوزني  را تشكيل مي دهند و از دو ميلگرد طولي كه به صورت موازي با هم قرار مي گيرند و فاصله ? سانت از يكديگر قرار مي گيرند تا اصول آن رعايت شده باشد.

قوطي به طول حداقل ? سانت به صورت افقي بر روي حفاظ نرده شاخ گوزني  قرار مي گيرد
ميخ ها و حفاظ ديوار به يكديگر جوشكاري شده و در سطح بالايي ديوار ثابت مي شوند.
روش فوق از پيشه پا افتاده ترين روش براي نصب حفاظ روي ديوار است ولي طي گذشت ساليان سال اين نوع حفاظ ها فرصت هايي عالي براي روي كار آمدن و بكار گرفته شدن در اختيار داشتند.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني به اختصار به آنها اشاره مي كنيم:


به عنوان مثال آب باران هنگام تخليه شدن از روي ديوار ناگزير راهي از بين حفاظ ها براي خود پيدا مي كند و همين امر موجب زنگ زدگي حفاظ وباعث از بين رفتن آهن آن ميشود.
يا به عنوان مثال عدم استحكام كافي يك يك عدد ميلگرد براي نگه داشتن.
حفاظ نرده شاخ گوزني  كه نصب موازي و به صورت جايگزين اتصالات ابتدايي شده اند.

?)- نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  بر روي ديوار سطح فلزي
در اين نوع روش با استفاده از ضخامت درپوش فلزي روش كار فرقمي كند.
براي درپوش فلزي با ضخامت بيش از ? ميل مي توانيم به طور كاملا مستقيما حفاظ پنجره را بر روي درپوش نصب كرد.ولي مي توانيم در حالتي كه ضخامت درپوش كمتر از ? ميل باشد جهت استحكام كافي بايد حفاظ به ديوار زير درپوش محكم شود كه در پاراگراف هاي بالايي روش هاي نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بوته اي بصورت مفصل بررسي شد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  سر ديواري

حفاظ نرده شاخ گوزني  محافظ آپارتمان

?) –نصب حفاظ آهني با بستر خاص
ديده شده است در برخي موارده بسيار نادر از موارد درپوش بر روي ديوار محوطه نه سنگي است نه فلزي بلكه از موادي خاص و جديد استفاده شده است.

درچنين حالتي توسط كارشناسان شركت حفاظ سازه طرح ريزي و برنامه ريزي مي شود.
اينكه حفاظ خيلي خوب نصب شود و يا خيلي بد و از طرفي شرايط موجود مثلا پستي و بلندي سطح ديوار،اينكه كجا بهترين اتصال حفاظ نرده شاخ گوزني  وجود دارد كه به صورت كاملا اصولي انجام مي پذيرد.
حفاظ توليد شده توسط شركت حفاظ سازه داراي فنداسيون يا بنقدرت مند و از استحكام بالايي برخوردار مي باشد.
در اين صورت نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  همانند بند دوم نصب را انجام ميدهيم.

حفاظ نرده شاخ گوزني 

حفاظ نرده شاخ گوزني -عوامل مهم در تايين قيمت بازار
حفاظ نرده شاخ گوزني - عوامل مهم كه باعث تغييرات قيمت مي شود.
ارتفاع حفاظ
تراكم شاخه هاي حفاظ نرده شاخ گوزني 
عرض حفاظ
جنس رنگ
نوع جوش

بستركار و زمين نصب
ارتفاع : حفاظ هاي شاخ گوزني از ??سانتي متر تا ??? سانت توسط شركت حفاظ سازه توليد مي شود.
تراكم:حفاظ نرده شاخ گوزني  درسه تراكم ? ، ?? و ?? توسط شركت حفاظ سازه توليد مي شود .
تراكم حفاظ يعني تعداد شاخك فرعي و اصلي موجود درحفاظ شركن حفاظ سازه مي باشد  اين سه عدد تعداد شاخه هاي حفاظ مي باشد.

نوع جوشكاري:
جوشكاري برق شركت ها هنوز از ان استفاده مي كنند بدليل استفاده از گِل براي جوش ها ، بعداز مدتي ريخته وباعث زنگ زدگي محل جوش مي شود.

جوش استفاده شده در صنايع فلزي حفاظ سازه با استاندارهاي روز هماهنگ مي باشد.
بستر نصب كار:اگربستر كارقوطي باشد .

قيمت حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزني  افزايش مي يابد.
(
خوده قوطي ها نيز،در سايزهاي متنوع و مختلف توسط شركت حفاظ سازه تهيه مي شود)

حفاظ نرده شاخ گوزني  و اهميت اين حفاظ
خانه از بهترين محيطي است كه فرد در آن زندگي مي كند و در نتيجه بايد نهايت آرامش و امنيت را در منزل خود داشته باشد. امنيت و آرامش دروني خانواده تأمين شده و امنيت و آرامش بيروني توسط حفاظ هاي ساختماني براي خانه تأمين ميشود. حفاظ نرده شاخ گوزني  يكي از مهمترين ابزار حفاظتي به شمار
مي آيد.

 

به طوره كلي حفاظ هاي روي ديوار:


حفاظ نرده شاخ گوزني  , حفاظ ليليوم ,حفاظ نيزار , حفاظ بوته اي , حفاظ كلاسيك , حفاظ نرده شاخ گوزني  آبشاري .

يكي از حفاظهايي كه براي عدم ورود دزد ها و سارقين به محيط خانه استفاده ميشود حفاظ نرده شاخ گوزني  است كه شبيه به شاخ گوزن طراحي شده و كه فولاد ساخته مي شود كه داراي نوكي تيز بوده و مانع از عبور افراد متجاوز به داخل ملك شخصيتان ميشود.

در نتيجه آرامش و امنيت
جزو اصلي ترين خواسته هاي انسان است و ما در اولين قدم، خواسته هايمان را در محل زندگي خويش برآورده ميسازيم، درنهايت اطلاعات در مورده حفاظ و همچنين لوازمي كه ميتوان از آنها براي حفاظت از جان عزيزانمان استفاده كنيم ميباشد.
در اين مبحث سعي شده تا حفاظ هايي كه سبب افزايش امنيت خانهايمان ميشود معرفي شود و همچنين توضيحاتي در مورد عمل كرد.

حفاظ نسبت به سارقين ارائه شود.
بهتر است بدانيم در شروع كه اكثر دزدي ها از طريق ورود به ديوار انجام ميشود و بررسي هميشگي آنها كه در نداشتن حفاظ يك خانه را فراموش نكنيد.

در كنار بازرسي اين موارد ميتوان از ابزار مهمي استفاده كرد كه در بحث امنيت منزل و خانه مورده اهميت بوده و آن حفاظ روي ديوار ميباشند.

به اين صورت كه حفاظ نرده شاخ گوزني  از مواردي ميباشند
كه بيشترين تأثير را براي جلوگيري از ورود افراد متجاوز به داخل ساختمان دارند. حفاظهاي مختلفي براي كاربردهاي متفاوت وجود دارد و داراي جنسهاي متنوع ميباشد.

 

 

حفاظ پنجره چيست؟

حفاظ پنجره فرفورژه چيست؟
زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي كه به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند كه شامل نوع صنعتي كه توليد كارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشكار در كارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت كه اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است كه توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محكم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد كه كيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ فرفورژه با طرحها و نقشهاي جذاب

 

فرفورژه اصطلاحي فرانسوي به معناي آهن كوبيده شده استفرفورژهها، آهنهايي هستند كه در كوره گداخته و پس از آن كوبيده ميشوند. سپس به اشكال مختلف تبديل درميآيند. فرفورژهها به دليل كوبيده شدن جلا و جلوه خاصي پيدا ميكنند و با استفاده از آنها ميتوان شكلها و تركيبهاي زيبا و جذابي ايجاد كرد.

حفاظهايي كه با فرفورژه ايجاد ميشوند، تنوع زيادي در طرح و نقش دارند و ميتوانند جلوه جذابي در نماي ساختمان ايجاد كنند. اگر تمايل به طراحي حفاظهايي جالب با طرحهايي چشمنواز داريد، بهتر است از حفاظهاي فرفورژه براي پنجرههاي دوجداره ساختمان خود استفاده كنيد.

انوع حفاظ پنجره فرفورژه

چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

 

مزاياي حفاظ پنجره فرفورژه

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است كه اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت كه نرده هاي فرفورژه تنها به يك شكل ساخته مي شوند. اين نوع نرده ها نيز داراي اشكال و انواع مختلفي هستند كه شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب كنيد.
اغلب افرادي كه ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده كنند اينطور مي گويند كه اين كار باعث مي شود كه نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يك شكل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است كه شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري كنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ كنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد كند اما هنوز هم عده اي تصور مي كنند كه اشكال آن ها محدود است.

 منبع : نرده آهني ديوار

 

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم

۹۱ بازديد

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم

پسر سرپرست يتيم‌خانه | آدام جانسون | مترجم: محمد عباس‌آبادي | كتابسراي تنديس

پاك جون دو، فرزند مادري گمشده [خواننده اي كه پس از ربوده شدن به پيونگ يانگ برده شد] و پدري پرنفوذ و صاحب يك اردوگاه كار براي يتيمان است. او در اين اردوگاه، با انتخاب اين كه كدام يتيم مي‌تواند اول غذا بخورد و يا اين كه كدام يك مجبور به كار است، براي اولين بار طعم قدرت را مي‌چشد. جان دو كه با وفاداري و هوشياري‌اش شناخته مي‌شود، مورد توجه مقامات ارشد دولتي قرار گرفته و پس از پيشرفت در سلسله مراتب قدرت، پا به مسيري مي‌گذارد كه بازگشتي ندارد. جون دو كه خود را «شهروند محقر بزرگترين ملت دنيا» مي‌داند، تبديل به آدم ربايي حرفه‌اي مي‌شود كه مجبور است براي زنده ماندن، دستورات مداما متغير، خشونت‌هاي بي‌مورد و خواسته‌هاي عجيب و غريب مقامات ارشد كره‌اي را عملي كند.

سهره‌ي طلايي | دانا تارت | مترجم: مريم مفتاحي | نشر قطره

تئو دكر، نوجواني سيزده ساله است كه در نيويورك زندگي مي‌كند. او به شكل معجزه آسايي از تصادفي مرگبار كه باعث مرگ مادرش شد، جان سالم به در مي‌برد. پدر تئو، او را ترك كرده و حالا، خانواده‌ي دوستي ثروتمند از تئو نگهداري مي‌كنند. سردرگمي از شروع زندگي جديد، اذيت و آزار همكلاسي‌هايي كه نمي‌دانند چگونه با او صحبت كنند و از همه مهم‌تر، رنج غيرقابل تحمل فقدان مادر، به تئو فشار روحي زيادي مي‌آورد؛ بنابراين، تئو به تنها چيزي كه او را ياد مادرش مي‌اندازد، پناه مي‌برد: يك نقاشي كوچك و به شكل اسرارآميزي مسحوركننده كه درنهايت، باعث ورود تئو به دنياي زيرزميني هنر مي‌شود. رمان سهره‌ي طلايي، شخصيت‌هايي قابل‌باور را با تعليق و نثري بسيار جذاب در هم مي‌آميزد و با آرامشي فيلسوف مأبانه، به ژرف‌ترين اسرار عشق، هويت و هنر مي‌پردازد.

عاشقانه، تاريك، عميق | جويس كارول اوتس | مترجم: معصومه عسكري |  كوله پشتي

اين كتاب شامل ?? داستان كوتاه از اوتس است. قهرمانان اين داستان‌ها همچون ساير نوشته‌هاي او، زن‌ها هستند. عشق، روابط زناشويي و خيانت درون‌مايه‌ي قصه‌هاي او را تشكيل مي‌دهند. او در داستان كوتاه عاشقانه، تاريك، عميق، اوتس با دست گذاشتن بر شاعر معاصر «رابرت فراست»، ادبيات معاصر آمريكا را نقد مي‌كند.

خريد كتاب از سايت كاواك

 
 

?+